دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1397 - 02:01

همایش جوانان و قانونگذاری دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود

دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری دوشنبه با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشگری، نمایندگان جوان نهادها و دستگاه‌های متولی امور جوانان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 290745

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری دوشنبه ( 11 تیر) در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.


در این همایش یک روزه جمعی از مقامات کشوری و لشگری، نمایندگان جوان نهادها و دستگاه‌های متولی امور جوانان حضور خواهند داشت.


هدف از برگزاری دومین همایش ملی «جوانان و قانونگذاری» تبادل نظر و اندیشه در حوزه خلاء‌ها و نیازهای قانونی حوزه جوانان با استفاده از هم‌اندیشی دستگاه‌ها مرتبط با این بخش است تا از توان و تفکر جوانان ایران اسلامی در امر تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری استفاده شود و همچنین از این پتانسیل در امر قانونگذاری و آشنایی و قرابت هرچه بیشتر جوانان با شیوه تقنین، گامی بلند برداشته شود و زمینه حضور هرچه بیشتر جوانان در تصمیم‌گیری‌های کشور فراهم شود.


در دومین همایش ملی «جوانان و قانونگذاری» که با حضور نمایندگان جوان بیش از 15 نهاد و سازمان برگزار می‌شود، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان،‌ حجت نظری جوانترین عضو شورای اسلامی شهر تهران و چندتن از مسئولان سخنرانی خواهند کرد.


همچنین در این همایش جمعی از نمایندگان جوان نهادها و سازمان‌های دعوت شده جهت بیان نظرات و دیدگاه‌های خود و ارائه راهکارها جهت ارتقا نقش جوانان در امر قانونگذاری و بهره‌مندی هرچه بیشتر از تفکر جوان ایرانی در امر تقنین، سخنرانی خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته