دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی سابق تیم ملی در گفت‌وگو با آنا:

کی‌روش و برانکو فوتبال ایران را به حاشیه نبرند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش و برانکو که در فوتبال ایران موفقیت‌های زیادی کسب کردند اما مربی که حرفه‌ای است و پول حرفه‌ای می‌گیرد چرا باید سر مسائل غیرفنی فوتبال ایران را به حاشیه ببرد؟
کد خبر : 290731

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دعواها و حاشیه‌های فوتبال ایران بعد از جام‌های جهانی تمامی ندارد و بعد از حواشی جام جهانی 2006 آلمان که منجر به برکناری رئیس فدراسیون و تعلیق فوتبال ما شد در این دوره هم شاهد برخی حواشی بودیم که در راس آن دعوای کی‌روش و برانکو قرار دارد. ضمن اینکه خداحافظی سردار آزمون هم چندان بی‌حاشیه نبود و مهاجم اول تیم ملی بخاطر بعضی اتفاقاتی که در جام جهانی برای او بوجود آمد در 23 سالگی از فوتبال ملی خداحافظی کرد.


اصغر شرفی مربی سابق تیم ملی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه گفت: «تیم ملی در جام جهانی نمایش خوبی داشت اما اگر بخواهیم با دقت به عملکرد تیم ملی نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که نتایج تیم ملی شاهکار هم نبود. تیم ملی مانند چهار دوره قبل از دور رقابت‌ها کنار رفت و نتوانست به مرحله بعد صعود کند. در حال حاضر سروصداهای زیادی در مورد عملکرد تیم ملی به پا شد و در روزهای آینده که فضا آرام‌تر شد می‌توان آنالیز دقیقی از نمایش تیم ملی داشت.»


وی در مورد دعوای کی روش و برانکو که قبل از جام جهانی آغاز شد و بعد از این مسابقات هم ادامه دارد افزود: «من چندین سال خارج از ایران مربیگری کردم و زمانی که شما در یک کشور دیگر قصد امضای قرارداد دارید فدراسیون آن کشور قوانینی را برای شما می‌گذارد که باید به آن عمل کنید. کی‌روش و برانکو مربیان خوبی هستند و به فوتبال ایران هم کمک کردند اما دعواهای زرگری خودشان را به پرتغال و کرواسی ببرند. مربی که حرفه‌ای است و پول حرفه‌ای می‌گیرد چرا باید سر مسائل غیرفنی فوتبال ایران را به حاشیه ببرد؟»


شرفی ادامه داد: «کی‌روش و برانکو در ایران پول می‌گیرند که دعوا راه بیاندازند؟ مقصر همه این حواشی رئیس فدراسیون است که توان اداره کردن دو مربی خارجی را در کشورش ندارد. ما چند ماه دیگر باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم و تیم ملی فرصت کمی برای آماده‌سازی دارد اما آقایان به جای اینکه به فکر تیم ملی باشند با دعواهای الکی برای فوتبال ایران حاشیه درست می‌کنند.»


وی در رابطه با خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی گفت: «سردار آزمون یک تصمیم کاملا عجولانه و احساسی گرفت و باید منتظر تصمیم کی‌روش در مورد حرکت او باشیم. آزمون هم زحمت زیادی برای تیم ملی در جام جهانی کشید و نباید به راحتی با یک تصمیم احساسی به فوتبال خودش ضرر برساند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته