دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جواد نکونام: می‌خواهم بازی کنم/ قرار بود سال گذشته به سایپا بیایم

بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا گفت: قرار بود سال گذشته به این تیم ملحق شوم اما مجید جلالی به من پیشنهاد کرد برای آینده‌ام دوباره به اوساسونا برگردم.
کد خبر : 29049

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، جواد نکونام که دیروز با عقد قرارداد یک ساله به تیم فوتبال سایپا پیوست امروز در در نشست خبری که در محل باشگاه سایپا برگزار شد گفت: «سال گذشته می‌خواستم به سایپا بیایم که وقتی شرایط اوساسونا را مطرح کردم سرمربی سایپا به من گفت بخاطر آینده ام به اوساسونا بروم که من هم این کار را انجام دادم. امروز خوشحالم همه مشورت‌ها و همکاری ما رو به جلو بوده‌ است.»


وی ادامه داد: «البته سالی که آقای جلالی سرمربی تراکتور بود با هم صحبت کردیم که به این تیم بروم که البته قسمت نشد و من خوشحالم که شرایط به گو‌نه‌ای رقم خورد که امسال می‌توانم شاگردی ایشان را کنم.»


کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ادامه داد: «ارتباط نزدیکی با آقای جلالی دارم که این نزدیکی باعث شده‌‌ است تا ما درک متقابلی از تفکرات هم داشته باشیم و در تمام این سالها نیز با او مشورت می کردم که همیشه برایم خوب بوده است.»


نکونام درباره شرایط خود با اوساسونا گفت: «من قبلا با مدیر عامل سایپا صحبت کرده بودم اما چیزی مکتوب نشده بود. من با اوساسونا قرارداد سه ساله داشتم و عجله نکردم که مشکلی ایجاد نشود. حالا هم در خدمت سایپا هستم.»


جواد نکونام درباره دستیاری کی روش در تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: «با کی روش حرف زدم و گفتم می خواهم بازی کنم اما نگفتم چند سال بازی می کنم. او همیشه به من لطف داشته ولی قصد دارم بازی کنم که با این حساب شرایط دستیاری فرق می کند.»


وی در خصوص جوانگرایی در تیم ملی گفت: «باید تکلیف را مشخص کنیم که چه چیزی می خواهیم. از سال ۲۰۰۷ روند خوبی داشته ایم ولی بعد از بازی با ازبکستان و تساوی با ترکمنستان انتقادها شروع شد. در هر حال باید مشخص کنیم که از سرمربی تیم ملی چه می خواهیم. باید به جوانها فرصت داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته