آنا گزارش می دهد؛
مجرمان و کلاهبرداران تلفنی و پیامکی بیشتر از چه عناوینی استفاده میکنند؟
فضای مجازی راهی است که کلاهبرداران همواره از آن برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده میکنند، استفاده از برندهای معروف یکی از این شگردهاست.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، برابر گزارشات دریافتی از شهروندان در سامانههای مرکز فوریتهای سایبری پلیس فتا جرایمی که در فضای مجازی در حوزه کلاهبرداریهای تلفنی انجام میشود اغلب خود را به عنوان برندها یا شرکتهای شناخته شده معرفی میکنند که در ادامه به تعدادی از این عناوین جهت افزایش آگاهی عمومی شهروندان گرامی اشاره میشود:
1-جشنواره 5 ستاره
2-رادیو جوان
3-برنده شدن در قرعه کشیهای تلویزیونی
4-همراه اول
5-اول مارکت
6-عتبات عالیات
7-فروش اشیاء عتیقه
انتهای پیام/