دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شرط رئیس‌کمیته انضباطی برای باشگاه‌های بدهکار

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه‌های بدهکار تا پیش از آغاز لیگ پانزدهم باید 50 درصد از بدهی خود را پرداخت کنند.
کد خبر : 29015

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره پرداخت بدهی 60 باشگاه حاضر در لیگ فوتبال گفت: «بسیار خوشحالم که کمیته انضباطی با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر از فعالیت باشگاه‌های بدهکار ممانعت به عمل می آورد و این جدیت باعث شده تا باشگاه‌ها به ما مراجعه کنند و پس از دریافت ریز بدهی های خود، اقدامات لازم را انجام دهند.»


وی افزود: «خوشبختانه باشگاه گسترش فولاد تبریز با حضور در کمیته انضباطی مدارک خود مبنی بر پرداخت تمام بدهی هایش را ارائه کرده و از این پس فعالیتش بلامانع است. اینکه خواسته کمیته انضباطی اجرایی شده و نتیجه داده است جای خوشحالی دارد. »


رئیس کمیته انضباطی در پایان بیان کرد: «ما با جدیت بر تصمیم خود ایستاده ایم و بدون شک اگر باشگاهی بدهی های خود را تسویه نکند، اجازه فعالیت نخواهد داشت. ضمن اینکه به باشگاه ها اعلام کرده ایم می توانند 50 درصد بدهی خود را پیش از شروع فصل و 50 درصد باقیمانده را در طول فصل تسویه کنند. ما همچنان پیگیر و منتظر باشگاه های بدهکار هستیم تا با رفع مشکلات مالی خود، اجازه حضور در مسابقات پیش رو را برایشان صادر کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته