دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1394 - 09:39
به صورت مشترک؛

سامانه آزمایشگاه­‌های همکار «ساها» در حوزه‌های علوم‌پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد

با مذاکرات انجام شده در جلسه مشترک دو حوزه علوم پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه آزمایشگاه‌های همکار دانشگاه آزاد اسلامی (ساها) به صورت مشترک در هر دو حوزه به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر : 28970

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه مشترک دو حوزه علوم پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر علیرضا ایرانبخش، مدیرکل توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی و کارگاهی و دکتر سید ناصر استاد، رئیس مرکز توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی برگزار شد، توافقی مبنی بر تعریف ماژول­‌های مربوط به حوزه علوم پزشکی و نیز اضافه شدن آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های شبکه آزمایشگاهی این حوزه به پورتال ساها و به سبب آن عضویت و برخورداری واحدها و مراکز حوزه علوم پزشکی از این سامانه صورت گرفت.


همچنین حضور نماینده حوزه علوم پزشکی در همه کمیته‌های سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری ساها به تصویب حاضران این جلسه رسید.


طبق این توافق امکان اداره یکپارچه تمامی واحدها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه فراهم شده و از اتلاف منابع مالی و انسانی جلوگیری به عمل می‌آید.


بر این اساس و با مذاکرات انجام شده در جلسه مشترک دو حوزه علوم پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه آزمایشگاه‌های همکار دانشگاه آزاد اسلامی (ساها) به صورت مشترک در هر دو حوزه به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته