دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عرضه اولین برنامک ورزشی کودکان همزمان با بازی ایران و پرتغال

برنامک جامک ورزشی کودکان، همزمان با آغاز جام جهانی 2018 روسیه، از سوی زیست بوم مجازی درسا معرفی و عرضه شد.
کد خبر : 289192

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، نخستین برنامک ویژه طرفداری و سرگرمی‌های فوتبالی کودکان با نام «جامک» همزمان با شروع رسمی جام جهانی 2018 روسیه آغاز به کار کرده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.


این برنامک شامل بخش‌های مختلفی مانند حواشی فوتبالی، اخبار و لحظه ها، تصاویر و ویدئوهای منتخب است. بخش هایی که مخاطب می تواند با کاربری هر یک از آنها، علاوه بر تجربه لذت بخش سرگرمی فوتبالی، در مسابقاتی مانند ارسال دابسمش، چالش روپایی و ... نیز شرکت کند.


مصطفی مردانی، مدیر ترویج محتوای زیست بوم مجازی درسا، گفت: هدف از راه‌اندازی یک برنامک تخصصی ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان، جلوگیری از آسیب های احتمالی و خطرات موجود در فضای مجازی در مناسبت های مختلف مانند جام جهانی فوتبال است.


مردانی ادامه داد: خانواده درسا در عرصه سرگرمی ها و حواشی فوتبالی در دنیای مجازی معتقد است کودکان در این زمینه نیز همچون سایر زمینه های موجود در فضای مجازی، در معرض مخاطرات و آسیب های بالقوه محتواها و تولیدات نامناسب هستند. همین خطرات و تهدیدات است که لزوم ساخت و انتشار برنامک هایی چون جامک را برای حضور پاک و سالم کودک در فضای مجازی ایجاد می کند.


به گفته وی، این برنامک با تمرکز بر فرآیند دوسویه و تعاملی خود با مخاطبان، سعی داشته کودکان را از محیط انفعالی خارج کرده و به آنها این حس را القا کند که تیم های فوتبال، به تماشاگران خود به عنوان یار دوازدهم در عرصه های مختلف نگاه می کنند. یاری که می تواند با طرفداری، حمایت و حتی تبلیغ تیم خود، روحیه چندبرابری به آنها بدهد.


کودکان، نوجوانان به همراه والدین می توانند در آستانه بازی سرنوشت ساز ایران – پرتغال، با ارسال عدد 45 به سرشماره 3003، برنامک جامک را بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کرده و ضمن لذت بردن از فضایی ایمن و جذاب، جوایز ارزنده‌ای نیز به قید قرعه ببرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب