دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان‌ غربی:

واحد خوی دانشگاهی شاخص در آذربایجان‌ غربی است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از واحد خوی به عنوان دانشگاهی شاخص در این استان یاد کرد.
کد خبر : 288892

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سعید میرزایی در دیدار با دکتر محبوب مهدویان با تبریک انتصاب وی به سمت سرپرستی واحد خوی، پتانسیل‌های خاص واحد خوی در زمینه فرهنگی و اقتصادی را از جمله محورهای اصلی ارزیابی این واحد دانشگاهی در استان و بویژه در شمال استان عنوان کرد.


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با توجه به نقش ثروت در گسترش امور فرهنگی، ورود دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر درآمدزایی غیر شهریه ای را ضروری عنوان کرد.


در ادامه این جلسه قرار شد با توجه به منطقه‌بندی استان در زمینه اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به‌عنوان مرکز این طرح در شمال استان آذربایجان غربی باشد و در این باره هماهنگی های لازم صورت گیرد. این دوره فرهنگی که در ارتقای علمی اساتید نقش بسزایی دارد برای استادان واحدهای خوی، ماکو و سلماس و مراکز تابعه در بازه زمانی 17 الی 20 تیر 97 اجرا خواهد شد و بر اساس زمان بندی و اطلاع رسانی نهاد رهبری استان متعاقباً داوطلبان از طریق سایت این نهاد اقدام به ثبت‌نام خواهند کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: «حضرتعالی از جمله روحانیونی هستید که به عنوان یک نیروی متعهد و پرتلاش دارای وجهه دانشگاهی و روحانی هستید و استادان و دانشجویان احترام خاصی به جنابعالی و جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه دارند.»


مهدویان افزود: «حضور جنابعالی در مدیریت طرح ضیافت اندیشه استادان باعث قدرت و انضباط در اجرای این طرح مهم فرهنگی در سطح استان خواهد بود.»


وی با تاکید بر اهمیت دوره‌های ضمن خدمت فرهنگی استادان در ارتقای علمی آن عزیزان و نقش این قشر دانشگاهی در پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت استاد تراز انقلاب اسلامی بالا در کمیت و کیفیت این طرح را خواستار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته