دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1397 - 14:46
سخنگوی کمیسیون آموزش خبر داد؛

بررسی موضوع سهمیه‌ها در کمیسیون آموزش مجلس با حضور وزیر علوم

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم در کمیسیون متبوعش در هفته جاری خبر داد.
کد خبر : 288861

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از خانه ملت، سید حمایت میرزاده با اشاره به حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش طی هفته جاری درکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و مطالبات فرهنگیان از دلایل اصلی دعوت از آقای بطحایی است؛ پرداخت مطالبات فرهنگیان اولویت اصلی کمیسیون آموزش است بنابراین مقرر شد وزیر آموزش و پرورش توضیحات لازم در این خصوص را ارائه دهد.


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: نظام آموزشی کشور، مدارس خاص و نحوه ثبت‌نام در این مدارس و... نیز در این جلسه بررسی می‌شود؛ معمولا باید برای ارتباط بیشتر مجلس با وزیر آموزش هر هفته این جلسات برگزار شود تا آخرین وضعیت موجود در این وزارتخانه بررسی شود.


وی همچنین سوالات نمایندگان از وزیر علوم تحقیقات و فناوری را به عنوان دستور کار دیگر کمیسیون متبوعش در روز سه‌شنبه عنوان کرد و اظهار کرد: نمایندگان از وزیر علوم سوالاتی دارند که اولویت اول کمیسیون رسیدگی به این سوالات با حضور آقای غلامی است.


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: کمیسیون در ادامه جلسه روز سه شنبه جاری سهمیه‌ها ، پذیرش‌ها دانشگاه‌ها و... را با حضور وزیر علوم بررسی می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته