دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1397 - 12:13

رژیم صهیونیستی در فکر ترور رهبران حماس

ارتش رژیم صهیونیستی گزینه‌هایی از جمله ترور رهبران سیاسی حماس را برای مقابله با غزه به مسئولان سیاسی این رژیم ارائه می کند.
کد خبر : 288404

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی)، شبکه دوم تلویزیون اسرائیل گزارش کرد: فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد گزینه‌هایی را با هدف بازگرداندن آرامش به جبهه جنوبی با نوار غزه به مسئولان سیاسی برای دریافت موافقت ارائه کند.


طبق گزارش این تلویزیون عبری زبان، از جمله گزینه‌های ارتش رژیم صهیونیستی بازگشت به سیاست ترور فعالان جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و نیز ترور فرماندهان سیاسی این جنبش بود.


این شبکه اسرائیلی اعلام کرد: «از دیگر گزینه‌های ارتش این رژیم احتمال اجرای یک عملیات نظامی محدود یا گسترده در غزه بود که از ۱۲ سال قبل در محاصره است. فرماندهی ارتش این رژیم این گزینه‌ها را بررسی کرده است و اکنون قصد دارد، پس از یک نشست ارزیابی میان افسران عالی رتبه ارتش با حضور گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک این ارتش، گزینه‌های یاد شده را به مسئولان سیاسی ارائه کند.»


این تلویزیون تاکید کرد، مسئولان اسرائیلی از جمله بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ این رژیم به این نتیجه دست یافته‌اند که حماس سعی دارد آن ها را وارد دور دیگری از درگیری کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته