دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1397 - 12:21
معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی (ره)شهرری:

دانشگاه‌های کشور زنجیره‌ کامل علمی باشند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره)شهرری تاکید کرد: باید در مجموعه‌ دانشگاه‌های کشور زنجیره‌ کامل علمی را شاهد باشیم و به معنای واقعی، شبکه‌ عظیم تولید علم در همه‌ ابعاد و در همه‌ بخش‌های مورد نیاز و مکمل یکدیگر بسازیم.
کد خبر : 288362

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی در نشست هم‌­اندیشی «برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی» با تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته اعضای کارگروه حمل و نقل بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و نیاز کشور در راستای رسیدن به دانشگاه حل مسأله تلاش کرده ایم تا با راه‌اندازی، راهبری و پشتیبانی «برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل» به عنوان موضوع محوری پژوهش تحصیلات تکمیلی واحد به اهداف، آرمان­ها و وظایف واحد تمرکز ویژه داشته باشیم.


حسینی مزینانی افزود: «امید است با بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و تجربیات اعضای هیات علمی و با همراهی یکدیگر گامی مهم و جهت­دار در راستای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف واحد برداریم. لازمه این حرکتِ رو به جلو ارتباط گرفتن با وزارتخانه­‌ها، سازمان‌­ها، شهرداری­ ها و... است. هرچه تعامل و مشارکت در این زمینه بیشتر باشد با ارائه برنامه ­ای جامع می­‌توان بخشی از معضلات کشور در صنعت حمل و نقل را مرتفع کرد.»


رئیس دبیرخانۀ برنامۀ شبکه‌­های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی هم به توضیحی جامع درباره فعالیت­های انجام شده در راستای اهداف این دانشگاه و سپس به ارائۀ ساختار نظام موضوعاتِ شبکه ­های ارتباطی و حمل و نقل پرداخت.


دکتر علی شهابی تأکید کرد که برای تحقق اهداف دانشگاه به همکاری و همدلی سرمایه­ های انسانی واحد، برعهده گرفتن وظایف مشخص در راستای برنامۀ علمی و تلاش برای اعتلای هویت واحد در شرایط کنونی لازم است. بدین منظور نیاز است در گام اول در هر دانشکده متناسب با برنامه علمی واحد و با توجه به رشته ­های موجود و بهره‌­مندی از اعضای هیأت علمی، کارگروه تخصصی درون دانشکده ­ای تشکیل شود.


در انتهای این نشست اعضای هیأت علمی درباره نحوۀ تشکیل کارگروه­ ها و اقدامات سازنده به منظور تعمیق جایگاه واحد تبادل نظر کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته