دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1397 - 10:12
تابستان ۹۷ در واحد علوم و تحقیقات صورت می‌گیرد؛

آموزش نرم‌افزارهای تخصصی در قالب 100 دوره آموزشی

نرم‌افزارهای تخصصی مورد نیاز دانشجویان و پژوهشگران گروه‌های تخصصی و رشته‌های دانشگاهی در برنامه تابستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آموزش داده می‌شود.
کد خبر : 287494

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ظرفیت پذیرش دوره‌های آموزشی تابستان نرم‌افزارهای تخصصی در واحد علوم و تحقیقات بالغ بر ۲ هزار نفر است که توسط اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.


آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های پروپزال‌نویسی، مقاله‌نویسی، نگارش رساله و پایان‌نامه، جست‌وجو در پایگاه‌های اطلاعات و آشنایی با ثبت اختراع داخلی و بین‌المللی از دیگر دوره‌های آموزشی تابستان واحد علوم و تحقیقات است که در قالب رویداد «تابستان باز» برگزار می‌شود.


در این رویداد، ۱۶ کارگاه مقاله‌نویسی به ظرفیت ۴۵۰ نفر توسط ۱۰ دانشکده نفت و مهندسی شیمی، منابع طبیعی و محیط زیست، مکانیک، برق و کامپیوتر، مدیریت و اقتصاد، فنی مهندسی، علوم و فناوری‌های پزشکی، علوم کشاورزی و صنایع غذایی، علوم پایه، علوم تخصصی دامپزشکی و ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی دایر خواهد بود.


۸ کارگاه پروپزال‌نویسی به ظرفیت ۲۰۰ نفر نیز توسط دانشکده‌های ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی، علوم تخصصی دامپزشکی، علوم پایه، علوم کشاورزی و صنایع غذایی، علوم و فناوری‌های پزشکی و عمران، معماری و هنر در «تابستان باز» واحد علوم و تحقیقات توسط اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.


در زمینه پایان‌نامه و رساله‌نویسی نیز دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی و دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی سه کارگاه برگزار می‌کنند. علاوه بر دانشجویان و پژوهشگران واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، علاقه‌مندان از سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز می‌توانند در این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تابستانه شرکت کنند.


متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به تقویم آموزش‌های آزاد تابستان 97 به آدرس https://srbiau.ac.ir/fa/news/9816 مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته