دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1397 - 11:36
رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی آذربایجان شرقی:

امتحانات بازده تلاش‌های مجموعه دانشگاه است

رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی گفت: امتحانات بازده تلاش‌های مجموعه دانشگاه اعم از استادان هیات علمی، مسئولان اجرایی و کارمندان و اهمیت آن بر همگان روشن است؛ در واقع شرف و آبروی دانشگاه‌ها و کیفیت آموزشی به امتحانات و نحوه برگزاری آن بستگی دارد.
کد خبر : 286599

به گزارش خبرنگار آنا از تبریز، دکتر منوچهر صمدی­ وند در جلسه توجیهی ارزیابی امتحانات به تدوین فایل مربوط به انتظارات دبیرخانه هیات امنای استان اشاره کرد و گفت: جهت برگزاری با کیفیت امتحانات براساس آخرین بخشنامه ها و آیین نامه امتحانات فایلی تهیه و در اختیار واحد ها و مراکز دانشگاهی و ارزیابی قرار داده شده است و واحد ها و مراکز موظف هستند ارزیابی خود را روزانه به دبیرخانه ارائه کنند.


صمدی وند افزود: بعد از تحلیل موارد ارسالی، نتیجه عملکرد واحدها بصورت رسمی به روسا و معاونین دانشگاه اعلام خواهد شد.این موضوع در ارزیابی عملکرد روسا و معاونین قطعا موثر است و واحد هایی که تمام موارد را رعایت کنند و با شاخص های ارزیابی شده بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.



جلسه توجیهی ارزیابی امتحانات دبیرخانه هیات امنای استان آذربایجان شرقی با حضور کارشناسان، مدیران آموزشی و اعضای هیات علمی با تجربه در امور آموزشی و برخی از معاونین آموزشی واحد ها و مراکز دانشگاهی استان در سالن شمس واحد تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب