دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1397 - 12:49

انتشارات کتابستان معرفت 5 کتاب جدید از مجموعه اخلاق منتشر می‌کند

مدیر انتشارات کتابستان معرفت، چاپ 5 کتاب جدید از مجموعه اخلاق را از جمله مهم‌ترین برنامه‌‌های سال جاری معرفی کرد.
کد خبر : 286488

محمدهادی جوکار مدیر انتشارات کتابستان معرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: کتاب‌هایی که جدیدا در دست داریم از مجموعه اخلاق است که دو کتاب از آن در نمایشگاه کتاب تهران با عنوان «سلوک سعادت» و «تذکره المتقین» منتشر شده و 5 عنوان دیگر آن هم در سال جاری روانه بازار خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه مجموعه اخلاق‌ شامل یکسری کتاب از سخنان بزرگان و منش آنها است که در قالب کتاب منتشر می‌شود، تصریح کرد: در سال جاری 5 کتاب دیگر از مجموعه اخلاق به چاپ خواهد رسید که یکی از آنها با عنوان «درس زندگی» از مجموعه گفتارهای اخلاقی آیت‌الله مظاهری است. در میان آثاری که در قالب مجموعه اخلاق به بازار خواهد آمد کتابی هم با عنوان «مقامات العلیه» که خلاصه معراج السعاده است، «شرح حدیث جنود عقل و جهل» و «خلاصه 40 حدیث» امام خمینی در این مجموعه منتشر می‌شود. این 5 جلد به دو جلد قبلی اضافه خواهد شد.


مدیر انتشارات کتابستان معرفت بیان کرد: در میان برنامه‌های سال جاری، یکسری کار در حوزه ترجمه وجود دارد که با عنوان جنگ بوسنی منتشر شده است. امسال 7 کار دیگر در زمینه ترجمه در دست چاپ است که اکثرا رمان هستند، این آثار شامل رمان‌های اجتماعی، بحث‌های جامعه شناسی از جمله کتاب «تحقق جهانی‌سازی»، رمان «به من گفتن تنها بیا» ترجمه خواجه‌زاده درباره داعش، «خاطرات کلینتون» ترجمه محمدی به عنوان کتابی سیاسی اجتماعی منتشر خواهد شد.


وی تصریح کرد: در حوزه رمان هم یکسری کتاب در دست انتشار است که از جمله آن «خنجر سپید شب» نوشته مسلم ناصری است. کتاب «جوشکاری» که جلد دوم آن با عنوان «جوشکارها» آماده چاپ است نیز در تابستان منتشر خواهد شد. همچنین در این فصل کتاب «داستان‌های روبرو» نوشته الهه مظفر سالاری (نویسنده رویای نیمه شب) روانه بازار می‌شود.


لازم به یادآوری است، انتشارات کتابستان معرفت پیش از این هم با انتشار رمان «چایت را من شیرین می‌کنم» توانسته بود توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. اکنون فصل دوم این کتاب نیز با موضوع شهدای مدافع حرم در حال نگارش است. در فصل جدید این کتاب حتی برخی از شخصیت‌ها که در فصل اول کتاب از میان رفته‌اند، باز می‌گردند و داستانی دیگر از مدافعان حرم را روایت می‌کنند. فصل اول «چایت را من شیرین می‌کنم» داستان دختر کافری است که در آلمان زندگی می‌کند اما پدر و مادر مسلمانی دارد. برادر وی وارد گروهک تکفیری می‌شود و دخترک سعی دارد تا برادر خود را از این دام نجات دهد. وی در این مسیر با مدافعان حرم و سپاهی‌هایی آشنا می‌شود که مسیر زندگی‌اش را به طور کل تغییر می‌دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ترجمه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته