دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1397 - 11:09

آغاز دوره اول طرح ضیافت اندیشه استادان در واحد خرم‌آباد

دوره اول طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان سال 1397 با همکاری معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد خرم‌آباد و دفتر هم‌اندیشی استادان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این واحد دانشگاهی آغاز شد.
کد خبر : 285879

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، طرح ضیافت اندیشه استادان در این دوره با 2 سرفصل روشنفکری دینی و تاریخ و تمدن (سطح 2) برنامه ریزی شده است.


در جلسه افتتاحیه این طرح حجت الاسلام مؤمنی منش معاون فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با ذکر روایاتی از ائمه معصومین (ع) به بیان فضایل ماه مبارک رمضان و نعمت های خداوند به مؤمنان روزه دار پرداخت.


مومنی منش گفت: طرح ضیافت اندیشه استادان امسال در دو سرفصل برنامه ریزی شده که بحث روشنفکری دینی با حضور دکتر ابوالفضل روحی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران و بحث تاریخ و تمدن اسلامی با حضور دکتر رهدار و به مدت 3 روز برگزار می شود.


وی افزود: در قسمتی دیگر از طرح ضیافت اندیشه استادان اردوی زیارتی فرهنگی خانوادگی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد که شامل قسمت های متنوعی نظیر نقد فیلم ، جلسات هم اندیشی و مسابقات ورزشی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته