دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1397 - 11:07
دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان به آنا خبر داد؛

برنامه‌ای برای تغییر سرمربی نداریم/ بدهی 2 میلیاردی فدراسیون تیراندازی با کمان

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: متاسفانه بدهی های زیادی از زمان صفایی برای فدراسیون به جامانده که موعد پرداخت آنها هم سر رسیده است.
کد خبر : 285872

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره جلسه فردا کمیته‌‌ ملی‌ المپیک و افزایش سهمیه در بازی‌های آسیای جاکارتا در رشته ریکرو گفت: همانطور که اطلاع دارید فردا جلسه کمیته ملی المپیک در مورد افزایش سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در رشته ریکرو در بخش بانوان ما تنها یک سهمیه داشتیم به آن اعتراض کردیم و قرار است در جلسه فردا آن را بررسی کنند.‌ در بخش ریکرو بانوان ما درخواست تیم کامل دادیم که سه نفر هستند، البته یک نفر طبق همان سهمیه اولیه کمیته ملی المپیک در جاکارتا حضور دارد و ما امیدواریم که دو نفر دیگر هم مورد موافق کمیته قرار بگیرد و آنها هم اعزام شوند.


وی در پاسخ به اینکه شنیده می‌شود کمیته ملی المپیک به دلیل نتایج ضعیفی تیراندازان با این افزایش سهمیه موافقت نمی‌کند،‌ اظهار داشت: نتایجی که در مسابقات جهانی به دست آمد چندان مورد قبول قرار نگرفت،‌ اما ما این استدلال را داریم که مسابقات جهانی سطح بالا و سختی دارد از همین روی تیراندازان ما نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند به خصوص اینکه در این چند وقت شرایط کمی بهم ریخته بود. در هر حال ما فعلا پیش داوری نمی‌کنیم برای افزایش سهمیه برای مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا تلاش می کنیم و در جلسه فردا هم مسئولان کمیته ملی المپیک متقاعد می‌کنیم.


دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در مورد اینکه فدراسیون برنامه‌ای برای تغییر سرمربی خارجی با توجه به نتایجی که کسب کرده است ندارد،‌ عنوان کرد: همه هدفمان این بوده که بهترین شرایط را برای آمادگی در جاکارتا فراهم کنیم اما به هر حال مشکلاتی مانند نوسانات ارزی و عدم برگزاری اردوی‌های برون مرزی و موارد این چنینی وجود داشت که البته در تلاش هستیم همه آنها را برطرف کنیم.‌در حال حاضر هم برنامه‌ای برای تغییر سرمربی نداریم.‌ضمن اینکه در مورد عدم کسب نتیجه مورد نظر تنها یک نفر مقصر نیست و عوامل زیادی در کسب این نتایج دخیل است بنابراین فعلا برای تغییر سرمربی برنامه‌ای نداریم.در حال حاضر هم تیم بعد از مسابقات ترکیه چند روزی استراحت داشت و بلافاصله اردوهای را برای رسیدن به آمادگی کامل برای جاکارتا برگزار کرده‌ایم.


کیارستمی افزود: همانطور که می‌دانید ما امسال، سال شلوغی داریم، مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک آرژانین که در رده سنی نوجوانان و جوانان است از مسابقات مهم ما محسوب می شود. خوشبختانه برای المپیک آرژانین ما دو سهمیه کسب کردیم و ملی پوشان هم در اردو هستند و همه شرایط برای کسب نتیجه قابل قبول برای آنها فراهم است.‌بعد از مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا هم همه هدف فدراسیون المپیک 2020 و کسب سهمیه برای آن رقابت است از همین روی در تلاش هستیم که در این مدت نتایج قابل قبولی بگیریم.


دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان همچنین در مورد میزان بدهی‌های فدراسیون هم اظهار کرد: متاسفانه بدهی‌های زیادی از زمان صفایی برای فدراسیون به جامانده که موعد پرداخت آنها هم سر‌ رسیده است و یکی از بحران‌های کنونی فدراسیون تیراندازی با کمان همین بدهی‌هاست. متاسفانه چیزی در حدود 2 میلیارد بدهی داریم. البته خدا را شکر وزارت ورزش با ما همکاری داشته و قول‌های به ما دادند، فدراسیون هم در تلاش است تا زودتر مشکلات و بدهی ها را از میان بردارد.


وی همچنین در پایان به حمایت فدراسیون تیراندازی با کمان از زهرا نعمتی اشاره کرد و گفت: زهرا نعمتی یکی از ورزشکاران خوب ماست و باید از این پتانسیل استفاده کنیم از همین روی شعبانی بهار رئیس فدراسیون چندی پیش با زهرا نعمتی جلسه‌ای داشت و از او حمایت کرد. نعمتی هم در این مدت درخواست کرده بود برخلاف سال‌های گذشته امسال با فدراسیون جانبازان و معلولین تمرینات خودش را داشته باشد و در اردوی آنجا شرکت کند که ما هم با درخواست او موافقت کردیم. در حال حاضر هم نتایج و نمراتی که او کسب می کند را زیرنظر داریم و به طور حتم اگر شرایط خودش هم فراهم باشد در بازی های آسیایی جاکارتا در کنار ما خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته