دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت به آنا خبرداد؛

تمامی جایگاه‌های سوخت تهران فعال شدند/ رفع مشکل تمامی جایگاه‌ها تا بعدازظهر

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت اختلال پیش آمده در سامانه سوخت‌رسانی کشور را ناشی از ارتقای نرم‌افزار این سامانه برای سوخت‌رسانی به ماشین‌های سنگین براساس پیمایش عنوان کرد.
کد خبر : 28564

بیژن حاج‌محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه پس از یکسان‌سازی نرخ سوخت بارها از دولت خواستیم تا سیستم فرسوده کارت سوخت را جمع‌آوری کند، افزود: این سامانه فرسوده بوده و ارتقای نرم‌افزاری آن موجب ایجاد اختلال می‌شود.


این مقام مسئول تأکید کرد: در هنگام بروز اختلال در سوخت‌رسانی مردم با جایگاه‌داران در تقابل قرار می‌گیرند و این ما هستیم که باید پاسخگوی مردم بوده و سریعا اقدام به برطرف کردن مشکلات برآییم.


وی با تاکید بر اینکه قرار بود سامانه سوخت‌رسانی براساس پیمایش برای خودروهای سنگین از ابتدای مردادماه فعال شود، اظهار کرد: بر همین اساس شب گذشته این سامانه به‌روز رسانی اما از ساعت یک بامداد سیستم سوخت‌رسانی دچار اختلال شد و ما به‌همراه مسئولان شرکت پخش و دیگر مراجع ذیربط وارد عمل شدیم و سعی کردیم در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنیم.


حاج‌محمدرضا عنوان کرد: مشکل بسیاری از جایگاه‌ها به‌صورت الکترونیکی حل شد و برخی جایگاه‌ها نیز به‌صورت دستی رفع مشکل شدند. هم‌اکنون تمامی جایگاه‌های تهران فعال بوده و مابقی جایگاه‌ها در کلان‌شهرها و سراسر کشور تا عصر امروز مشکلشان برطرف خواهد شد.


رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت به تراکم خودروها در برخی از جایگاه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: اطلاعیه‌ای برای تمامی جایگاه‌ها صادر و کدهای دستی را جهت رفع مشکل سوخت‌گیری در جایگاه‌ها به آنها اعلام کردیم تا هرچه زوتر مشکل این جایگاه‌ها نیز برطرف شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته