دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1397 - 12:11

برگزاری مبارزات انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان

رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی فردا (یک‌شنبه) ۲۰ خردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 285638

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌ ‌ملی تکواندوی بانوان برای مشخص شدن نمایندگان اعزامی در دو وزن ۵۳ – و ۵۷ – کیلوگرم ‌برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از صبح فردا (یک‌شنبه) به میزبانی فدراسیون تکواندو و زیر نظر مهرو کمرانی، سرمربی تیم‌ ‌ملی بانوان برگزار می‌شود.


مبارزات انتخابی در وزن ۵۳ – کیلوگرم بین الهه شیدایی و مهسا پورمیرزایی برگزار می‌شود و در وزن ۵۷ – کیلوگرم پریسا جوادی و کوثر اساسه به مصاف هم می‌روند.


اما در وزن ۶۷ - کیلوگرم ملیکا میرحسینی در صورت موافقت پزشک معالج می‌تواند مبارزه انتخابی خود را با کیمیا علیزاده برگزار کند. میرحسینی در جریان مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا ویتنام از ناحیه دست چپ به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده است.


اما پیش از این ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال‌های نقره و برنز در رقابت‌های قهرمانی آسیا به عنوان نفرات فیکس تیم‌ ‌ملی و اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا معرفی شده‌اند.


البته پیش از این نیز صحبت‌هایی هم مبنی بر حضور اکرم خدابنده (کاپیتانتیم ملی تکواندوی بانوان) در انتخابی تیم‌ ‌ملی جهت حضور در بازی‌های آسیایی مطرح بود که از سوی مهرو کمرانی تکذیب شد. خدابنده در صورت حضور در انتخابی‌ها باید با زهرا پوراسماعیل مبارزه خود را برگزار می‌کرد اما طبق گفته سرمربی تیم‌ ‌ملی بانوان از او در رقابت‌های گرندپری استفاده می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته