دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1397 - 15:03
با صدور بیانیه صورت گرفت؛

حمایت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از موضع دکتر ولایتی درباره برجام

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای از اعلام موضع دکتر علی اکبر ولایتی عضو هیات نظارت بر برجام حمایت کردند.
کد خبر : 285128

به گزارش آنا، در متن این بیانیه آمده است: بعد از نقدهای روشنگر دکتر علی اکبر ولایتی درباره خسارت‌های برجام، متاسفانه شاهد رفتارهای نامناسب برخی از مسئولان و رسانه های طرفدار آنها بودیم که این مسئله بسیار ناراحت کننده بود.


اگر با نگاهی اجمالی به سابقه دکتر ولایتی در زمان های بحرانی بنگریم، خواهیم دید که ایشان حق استادی در این زمینه دارند چرا که در دوران سخت جنگ تحمیلی وزیر امور خارجه کشورمان بودند.


بیانات دکتر ولایتی همگی در راستای حفظ عزت و ثبات و قدرت کشور است، چراکه اگر امروز سرنوشت کشور ما همچون سرنوشت کشورهای اطرافمان نیست، مرهون تلاش های افرادی همچون ولایتی در زمان خود و درایت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری با عنایت به آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» در جهت حفظ قدرت کشور بوده است.


ما دانشجویان کارکنان و اساتید دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی در پیروی از بیانات مقام معظم رهبری می گوییم ما امروز «دولت مقاومت»ایم. استکبار جهانی که اهل زیاده‌طلبی، تجاوز، دست‌اندازی به همه‌ ثروت های مادی و معنوی ملّت های عالم، با هر عنصر مقاومت مخالف است، بعضی خیال می کنند اگر ما بخواهیم خودمان را از تهمت سلطه‌طلبی و اقتدارطلبی بین‌المللی و منطقه‌ای برکنار کنیم، باید در لاک دفاعی برویم که این مطلب صحیح نیست. ما در لاک دفاعی نمی رویم و در موضع انفعال قرار نمی گیریم. جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار می گیرد که دارای قدرت بازدارندگی است؛ دارای اقتدار بازدارنده است؛ می خواهند این اقتدار نباشد و به کوری چشم آمریکا بر قدرت منطقه ای و توان موشکی خود می افزاییم تا خاری در چشم دشمنان باشیم.
«دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته