دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اختصاص بیش از 19 میلیارد ریال وام شهریه به دانشجویان واحد خوی

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از پرداخت 19 میلیارد و 330 میلیون ریال تسهیلات به دانشجویان این واحد از ابتدای نیمسال دوم 94-93 خبر داد.
کد خبر : 28400

محمد حاتم‌زاد به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: به‌منظور اجرای اهداف ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی و برای ایجاد تسهیلات و امکانات مالی برای بهبود شرایط تحصیلی دانشجویان و افزایش رضایت‌مندی آنان، صندوق رفاه دانشجویی واحد خوی توانست بالغ بر 60درصد از دانشجویان این دانشگاه را از ابتدای نیمسال دوم از تاریخ 93/10/21 الی 94/4/22 از تسهیلات وام شهریه، وام تحصیلی، وام ازدواج و سایر وام های بلند مدت و کوتاه مدت برخوردار کند.


معاون اداری و مالی واحد خوی، درباره نحوه برخورداری و استفاده دانشجویان از وام‌های بلند مدت وزارت علوم بیان کرد: مطابق دستورالعمل و بخشنامه ارسالی از سوی وزارت علوم و سازمان مرکزی در نیمسال مذکور تعداد 194 نفر از دانشجویان این دانشگاه توانستند جمعآ به مبلغ 1350000000 ریال از این تسهیلات استفاده کنند.


حاتم‌زاد با توجه به اینکه به دانشجویان مجرد متقاضی دریافت کمک هزینه تحصیلی مبلغ 5 میلیون ریال و به دانشجویان متاهل 7 میلیون ریال تسهیلات بانکی اعطا می‌شود، گفت: این دانشگاه در سه ماه نخست سال جاری بیش از 100 میلیون ریال به دانشجویان این دانشگاه وام تحصیلی پرداخت کرده است.


وی از پرداخت وام 60 میلیون ریالی ازدواج به مزدوجین این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تا سقف 5 میلیون ریال و 3 مرتبه در طول تحصیل، دانشجویان کارشناسی پیوسته تا سقف 5 میلیون ریال تا 7 مرتبه در طول تحصیل و دانشجویان کارشناسی ارشد تا سقف 10 میلیون ریال تا 3 مرتبه در طول تحصیل می‌توانند از وام بلند مدت شهریه با بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل استفاده کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته