دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1394 - 13:43

همدان، میزبان دختران بسکتبالیست دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از میزبانی مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد سراسر کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از 3 تا 16 مرداد در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار خواهد.
کد خبر : 28393

غلامرضا خاکساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا بیان کرد: مسابقات سراسری دانشگاه‌های کشور در رشته‌های مختلف همه‌ساله به میزبانی واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور با حضور قهرمانان رشته‌های ورزشی استان‌های مختلف برگزار و در همین راستا مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب 3 دسته از 3 لغایت 16 مرداد سال جاری در مجموعه ورزشی ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.


وی گفت: مسابقات دسته اول از 3 لغایت 8 مرداد با شرکت 8 تیم، دسته دوم و سوم که به علت تعداد کم تیم‌ها در دسته سوم در یک گروه با حضور 12 تیم از 10 لغایت 16 مرداد برگزار می‌شود.


خاکساری افزود: در رقابت‌های دسته یک تیم‌های گیلان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی به میزبانی همدان به رقابت خواهند پرداخت.


مدیر تربیت بدنی واحد همدان گفت: با تدابیر اندیشده شده و رایزنی با اماکن گردشگری و تفریحی پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین همدان امیدواریم خاطره خوشی برای ورزشکان در این مسابقات نقش ببندد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته