دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1397 - 13:30
مدیرعامل سایپا در گفت‌وگو با آنا؛

بازیکنان ما فروشی نیستند/تکذیب حضور دایی در تیم ملی

مدیرعامل سایپا گفت: باشگاه‌های زیادی دنبال جذب بازیکنان سایپا هستند اما آنها فروشی نیستند.
کد خبر : 283252

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سایپا بعد از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده به دنبال تقویت تیمش است اما پیشنهادات مختلفی که از باشگاه‌های دیگر برای بازیکنان این تیم می‌رسد مدیران باشگاه را نگران کرده است که شاید نتوانند در مقابل این پیشنهادها بازیکنانشان را مجبور به ماندن کنند.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیشنهادهایی که از باشگاههای دیگر به بازیکنان این تیم می‌شود گفت: «تیم سایپا بازیکنان جوان و آینده‌داری در خدمت دارد و با پتانسیل همین جوانان توانستیم فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم. طبیعی است که باشگاهها دنبال بازیکنان جوان هستند و پیشنهادهایی را هم می‌دهند اما این دلیل نمی‌شود که بازیکنان خودمان را جدا شده فرض کنیم.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر 10 بازیکن جوان ما از باشگاههای دیگر پیشنهاد دارند و فقط بازیکنانی می‌توانند در مورد آینده خودشان به تنهایی تصمیم بگیرند که قراردادی با سایپا نداشته باشند. ما فصل بعد باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم و به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است و به همه بازیکنانی که قرارداد دارند نیاز داریم.»


مدیرعامل سایپا در رابطه با این مساله که بازیکنان جوان هم در مقابل پیشنهادهای تیم‌های بزرگ وسوسه می‌شوند و دوست دارند بیشتر دیده شوند اظهار داشت: «بازیکن باید بداند که رفتن به باشگاه بزرگ همراه خودش نیمکت نشینی هم دارد. در سال‌های گذشته هم شاهد بودیم که بازیکنان به تیم‌های بزرگ رفتند به بهانه دیده شدن اما کل فصل را روی نیمکت بودند. باشگاه سایپا هم فرصتی برای دیده شدن آنها است و در حال حاضر که اکثر باشگاهها دنبال بازیکنان ما هستند نشان دهنده این است که این بازیکنان در سایپا دیده شدند.»


درویش در مورد صحبت‌هایی مبنی بر حضور علی دایی در تیم ملی بعد از رفتن کی‌روش گفت: «هر مربی موفقی خواهان زیادی دارد. علی دایی هم که جای خودش را دارد و هر باشگاهی که دنبال مربی باشد اولین اسمی که به وسط می‌اید اسم دایی است. حضور دایی در تیم ملی شایعه است و او قرار است به کارش در سایپا ادامه دهد.»


وی در خصوص لیست دایی برای فصل بعد افزود: «دایی بعد از اتمام مسابقات لیگ به مسافرت رفت و قرار است که آخر هفته به تهران برگردد و بعد از بازگشتش لیست فصل بعد را به باشگاه دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته