دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1394 - 12:58

منتجب‌نیا: دلواپسان شادی مردم را تحمل کنند/ مخالفان بعد از توافق انتظارات مردم را بالا نبرند

قائم‌مقام حزب اعتمادملی گفت: دلواپسان شادی مردم را تحمل کنند چون خواست اکثریت ملت محقق شده است.
کد خبر : 28187

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام حزب اعتمادملی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره نگرانی دلواپسان از جشن خودجوش مردمی در توافق هسته‌ای اظهار کرد: علت نگرانی آن‌ها مشخص است؛ چون برای مانع‌تراشی در فعالیت تیم هسته‌ای و دولت، دلواپسی را بهانه‌ کرده بودند.


منتجب‌نیا گفت: وقتی احساس کردند که دولت در زمینه مذاکرات هسته‌ای موفق شده است، ناراحت شدند و دلیل ناراحتی آن‌ها هم این است که فکر می‌کنند در این بازی موفق نشدند و نتوانستند جلوی حرکت دولت را بگیرند.


وی تأکید کرد: به‌طور کلی شادی و عزا را نباید به‌صورت دستوری به مردم تحمیل کرد و الان نیز حکومت نباید جلوی شادی خودجوش مردم را بگیرد؛ چون بعد از 12 سال استرس، نباید مانع شوند که مردم در خیابان‌ها شادی کنند و لبخندی بر لب داشته باشند بویژه اینکه در آستانه عید فطر قرار داریم و ایام عزا هم نیست.


منتجب‌نیا با یادآوری شادی مردم در پیروزی روحانی در انتخابات سال 92 خاطرنشان کرد: در انتخابات 92 نیز مردم به خیابان‌ها آمدند و دولت دهم خوب برخورد کرد که مانع شادی مردم نشد و مشکلی هم به وجود نیامد.








به‌طور کلی شادی و عزا را نباید به‌صورت دستوری به مردم تحمیل کرد و الان نیز حکومت نباید جلوی شادی خودجوش مردم را بگیرد چون بعد از 12 سال غصه و استرس، باید مانع نشوند که مردم در خیابان‌ها شادی کنند و لبخندی بر لب داشته باشند

وی گفت: در این صحنه هم معقتدم که وزارت کشور و دولت نباید مانع شادی مردم شود و تنها مراقب باشند که مسئله پیش نیاید. حتما رئیس‌جمهوری در سخنان خود خواهد گفت که این یک توفیق ملی است و تنها پیروزی از آن دولت نیست و بلکه ملت موفقیت‌هایی به دست آورده است که آثار و برکات آن هم به ملت برمی‌گردد.


قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در مورد اقدام بعدی دلواپسان بعد از توافق هسته‌ای در گفت‌وگو با آنا گفت: یکی از احتمالاتی که وجود دارد این است که بعد از توافق، دلواپسان انتظارات مردم را بالا ببرند، و تمام مشکلات را برف‌انبار بر سر دولت بریزند و اینگونه القا کنند به مردم و جامعه که دولت باید همه مشکلات را حل کند چون دولت توافق را مشکل‌گشا دانسته؛ در حالی که دولت چنین ادعایی نداشته است.


وی افزود: از طرفی هم منطقی نیست که حل همه مشکلات منوط به توافق هسته‌ای شود. به‌ هر حال بعد از توافق هسته‌ای مشکلات مرتبط با مسئه‌ای هسته‌ای برطرف می‌شود ولی باقی مشکلاب باقی می‌ماند که باید با تدبیر ملت و دولت به حل مشکلات بپردازند.


منتجب‌نیا گفت: به جای اینکه بیایم انتظارات مردم را بالا ببریم و دولت را زیر بار انتقادات بگیریم، دست به دست هم بدهیم که مشکلات حل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته