دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1397 - 16:06
در جلسه هم‌اندیشی عنوان شد؛

تاکید بر رشد متوازن در حوزه‌های آموزش، پژوهش و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر رشد متوزان در حوزه‌های آموزش، پژوهش و فرهنگی این دانشگاه تاکید کرد.
کد خبر : 281792

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید علی ابطحی در جلسه هم اندیشی با حضور دکتر میرمسعود فاطمی معاون دانشجویی فرهنگی، روسای دانشکده ها، مسئولان و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با هدف هماهنگی در ادغام فرآیندها و پیاده سازی نظام ارزشیابی در سالن EDC تشکیل شد درباره وضعیت نهایی تجمیع و پیاده سازی تشکیلات گفت: «هدف از این تجمیع هم‌افزایی و بهره برداری از همه منابع موجود و چابک سازی سازمان است چراکه در دنیای امروز سازمانی پایدار و برند می‌ماند که چابک باشد.»



وی با تاکید بر تکریم دانشجویان افزود: «وظیفه تک تک ما این است که با احترام و تکریم دانشجویان به آنان نیز احترام به والدین، استادان و دیگران را بیاموزیم. فارغ التحصیلان ما باید آراسته به اخلاق حسنه، سجایای اخلاقی و اعتقادات متناسب جامعه باشند و در این مهم، نقش ما بسیار پر رنگ است.»



رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: «هدف ما در دانشگاه ارتقای آموزش، پژوهش و فرهنگ دانشجویان است ولی باید سعی کنیم که این رشد به طور متوزان در آموزش، پژوهش و فرهنگی ایجاد شود. »


ابطحی با تاکید بر اهمیت اسناد و اوراق بهادار افزود: «از همه کارشناسان و مسئولان می‌خواهم تا با برنامه ریزی دقیق و همکاری صمیمانه و صادقانه از همه اسناد و اوراق بهادار مراقبت و با تجمیع صحیح فرآیندها نسبت به سهولت امور تلاش کنند.»


وی گفت: «با یاری خداوند و همکاری شما عزیزان بخش پایانی تجمیع نیز انجام شد و در ماه جاری ما شاهد پرداخت حقوق و دستمزد همه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به طور یکپارچه بودیم. در ادامه این مسیر نیز حسن برخورد و صبوری شما باعث می شود تا این چابک‌سازی به عنوان نمونه کاری موفق در سازمانهای دیگر نیز پیاده سازی شود. »



در ادامه این جلسه میرمسعود فاطمی توضیحات تکمیلی درباره تقسیم فرآیندهای حوزه ستادی و دانشکده ها را ارائه داد و سپس همه حاضران نظر، انتقاد و پیشنهادهای خود را بیان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب