دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1397 - 14:36
امام جمعه اهر:

دانشگاه آزاد اسلامی اهر نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است

امام جمعه اهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند مدیران جهادی، متعهد، مستقل و انقلاب است.
کد خبر : 280879

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی زاده در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: ضرورت دارد با وحدت، همدلی و تلاش مضاعف دست در دست هم با همراهی و تعامل بیشتر در پیشبرد اهداف والای نظام و انقلاب اسلامی قدم های موثری برداریم.


وی گفت: این دانشگاه به دلیل اینکه از دانشگاه های مطرح استان است ضرورت دارد با کمک مردم و مسئولان با تعامل ویژه ای که مسئولان دانشگاه با سایر ادارات دارند شاهد رشد و توسعه بیشتر این دانشگاه باشیم.


این مقام مسئول بر ضرورت ترویج ارزش های والای اسلامی و بهره مندی از نیروهای متعهد و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلام را یادآور شد.



ویبر تنوع بخشی رشته های دانشگاهی و توسعه اقتصاد دانش بنیان در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: باید با پرهیز از تفرقه و تشتت در راستای پیشرفت دانشگاه و همکاری همه اساتید، نخبگان و فعالان دانشگاهی قدم های اساسی برداریم.


حاجی زاده گفت: بزرگترین نقطه قوت شهرستان وحدت بین مسئولان ارشد شهرستان است که امیدواریم با تداوم این وحدت و همدلی بتوانیم برای توسعه عمران و آبادانی منطقه زیبای ارسباران و شهرستان اهر گام های موثری برداریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته