دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1397 - 17:17
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ خبر داد؛

برپایی گذر کارآفرینی و مهارت آموزی در بلوار کشاورز

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تهران از برپایی گذر کارآفرینی و مهارت آموزی در بلوار کشاورز  در سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی خبر داد و گفت: بر همین اساس کارآفرینان برتر به شهروندان علاقه‌مند آموزش داده و شرایط را برای حضور آن‌ها در بازار کار فراهم می‌کنند.
کد خبر : 280026

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران، مهرشاد الله ویردی توضیح داد: این گذر به منظور افزایش مهارت‌های ارتباطی شهروندان تا شروع ماه مبارک رمضان در محدوده خیابان نادری تا فلسطین برپا بوده و در صورت استقبال شهروندان در ماه رمضان نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


الله ویردی تصریح کرد: به همت دانشکده کارآفرینی، NGOها و مراکز کارآفرینی و خانه‌های رشد مناطق بالغ بر ۵۰ غرفه در این گذر ایجاد شده و خدمت‌رسانی می‌کند.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تصریح کرد: با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی پیش‌بینی شده با ایجاد گذرهای این چنین بتوان اشتغالزایی کرده و فرصت‌های خوبی را برای افراد علاقه‌مند ایجاد کرد.


الله ویردی همچنین به فعالیت مرکز خدمات اجتماعی الوند و مجتمع شهربانو به منظور ارائه آموزش‌های مهارتی و ایجاد کارآفرینی اشاره کرد.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تصریح کرد: بر همین اساس دانش آموختگان دوره فنی مکانیک خودرو و شیرینی پزی توانسته‌اند به بازار کار راه یابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته