دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1397 - 10:49

دانشجوی دکتری واحد همدان، مدرس نمونه فدراسیون ورزش‌های همگانی شد

دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به عنوان مدرس نمونه کشوری در نخستین همایش ملی مدرسان فدراسیون ورزش‌های همگانی مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر : 279805

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین دوره همایش ملی مدرسان فدراسیون ورزش‌های همگانی در تاریخ ١٩ و ٢٠ اردیبهشت در سالن همایش صدرای تهران برگزار شد که از هر استان یک مدرس به عنوان مدرس برتر انتخاب و در جمع مدرسان نمونه کشوری قرار گرفت و از استان همدان هم طیبه جامه بزرگی به این عنوان دست‌ یافت.


جامه بزرگی دارای مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی از واحد همدان، کارشناسی ارشد علوم و تحقیقات(سابق) همدان در رشته تربیت‌بدنی و اکنون دانشجوی دکتری تربیت‌بدنی گرایش مدیریت ورزشی در واحد همدان است.



وی در کارنامه اجرایی خود مدرس فدراسیون ورزش‌های همگانی در رشته کار با دستگاه‌های بدن‌سازی و رشته آمادگی جسمانی، مربیگری بین‌المللی EmsT، مربی رسمی TRX، مربی فدراسیون آمادگی جسمانی در رشته‌های ایروبیک، استپ، ایروکامبت، برنامه‌نویسی قدرتی و کار با دستگاه بدن‌سازی و مربی فدراسیون ژیمناستیک، مربی فدراسیون تنیس روی میز، مربی فدراسیون بدمینتون، مربی فدراسیون ورزش‌های رزمی در رشته اورینتال را دارد.


جامه بزرگی داری چندین مقاله علمی داخلی و بین المللی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته