دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1397 - 09:21
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی:

معلم خوب، فرهنگ زندگی ارزشمند و باعزت را می‌آموزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: معلم خوب و ارزشی، فرهنگ زندگی ارزشمند و باعزت را می آموزد. معلمی که فرهنگ مقاومت را با آموزش مصرف بهینه و استفاده از کالای ایرانی می آموزد.
کد خبر : 279515

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عزیز جوانپور در مراسم بزرگداشت روز معلم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کلیبر برگزار شد، اظهار کرد: «وجود استادان با تجربه و با اخلاق در پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه و تربیت نسل جدید و دانشجویان بسیار با اهمیت است به‌طوری که معلم خوب که پیروزی را در سایه مقاومت و پایبندی به اصول و ارزشها اسلامی و انسانی می‌داند و می‌آموزد.»


وی با توجه به اتفاقات اخیر منطقه، مکتب امام حسین را مکتب ارزشی جامعه خواند و شکست‌های دشمنان اسلام در منطقه و بی آبرویی تروریستها در عراق و سوریه را با وجود سرمایه گذاریهای کلان برخی کشورهای عربی و آمریکا و اسرائیل، پیروی از همین مکتب امام حسین خواند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، سازش و التماس به آمریکا را ایده افراد ضعیف و بی‌اراده توصیف کرد و بهترین حربه در مقابل دسیسه‌ها و تحریم‌های دشمنان را عمل به منویات مقام معظم رهبری بویژه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای وطنی نامید.


دکتر بقایی رئیس واحد کلیبر نیز با توجه به جایگاه معلمی، آنان را چراغ راه بشریت نامید.


در پایان با مولودی خوانی از سوی حسنی، دانشجوی مدافع حرم و استادانی برگزیده واحد با اهدای جوایزی قدردانی شدند.


قبل از مراسم جوانپور از قسمت‌های مختلف سایت کلیبر و همچنین نمایشگاه کتاب (آثار استاد مطهری) و صنایع دستی و گردشکردی دایر در واحد بازدید و در روند جریان امور دانشگاه قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته