دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1397 - 10:47

سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد تهران شمال معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با صدور حکمی با قدردانی از خدمات دکتر علی مراد خانی در زمان تصدی مسئولیت حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد دانشگاهی، دکتر سید عطاالله افتخاری را به سمت سرپرست این معاونت منصوب کرد.
کد خبر : 279388

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمیدرضا خالدی در آئین تکریم و معارفه سرپرستان معاونت آموزشی با تأکید بر انجام شایسته مسئولیت‌هایی که بر عهده گذاشته می‌شود، جابجایی و تغییر مدیران را حاصل همگرایی برای هم‌افزایی و ارتقای اهداف و اولویت های سازمانی برشمرد.


وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای دانشگاه تربیت مدیران متعهد، کارآمد و شایسته هست، افزود: «همگی باید سعی کنیم فرایند انتقال تجربیات به نسل جوان که در آینده از مدیران کلان کشور خواهند بود، به نحو شایسته صورت پذیرد.»


در این مراسم که اعضای هیأت رئیسه و جمعی از مدیران واحد تهران شمال حضور داشتند با قرائت حکم دکتر سید عطاالله افتخاری، مسئولیت حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی به وی واگذار شد.


افتخاری، عضو هیأت علمی واحد تهران شمال پیش از این مسئولیت چند واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشکده‌های الهیات، مدیریت، زبانهای خارجی و علوم انسانی واحد تهران شمال را بر عهده داشته است .




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته