دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1397 - 13:57

اولین شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد جوانان آغاز به کار کرد

معاون ساماندهی امور جوانان از آغاز به کار اولین شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد جوانان در کشور خبر داد.
کد خبر : 278650

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان در حساب کاربری توییتری خود از آغاز به کار اولین شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد جوانان در کشور خبر داد و نوشت:« امروز اولین شبکه تخصصی ملی تشکلهای مردم نهاد جوانان درکشور آغاز به کارکرد
شبکه گردشگری تشکل‌های مردم نهاد جوانان این اتفاق تحول شگرفی در حوزه تشکل‌ها به وجود خواهد آورد و تاپایان امسال شبکه سازی در تمام زمینه‌‌های حرفه‌ایی شکل خواهد گرفت.


گردشگری و بوم گردی از جمله موضوعاتی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیار قرار گرفته است. به عبارتی دیگر صنعتگردشگری توانسته است بدون وابستگی به سازمان‌های دولتی تا حد بسیار زیادی نقش شایانی را در گردش مالی و اشتغال ایفا نماید.


در راستای حمایت از این صنعت، شهر زیبای تبریز میزبان اولین همایش تشکل‌های گرشگری جوانان سراسر کشور می‌باشد.


این همایش برای اولین بار، بزرگ‌ترین گردهمایی جوانانی را رقم می‌زند، در صنعت گردشگری و بوم‌گردی فعالیت می‌کنند و با امکاناتی کاملا مردمی اداره می‌شوند و موفقیتشان در سال‌های اخیر کاملا مشهود و نمایان بوده است. همچنین با برگزاری این همایش شاهد شکل گیری شبکه گردشگری‌ جوانان خواهیم بود که بتوانند به صورت هماهنگ در این عرصه با یکدیگر پیش روند و برای پیشرفت صنعت گردشگری ایرانمان تلاش کنند.


لازم به ذکر است این گردهمایی در برگیرنده کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون موضوعات گردشگری و بوم گردی برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان، مدارک شرکت در این همایش اعطا خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته