دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1397 - 15:18
تهدید یک وزیر رژیم صهیونیستی:

ایران به اسرائیل حمله کند؛ بشار اسد را ترور می‌کنیم!

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی خواستار ترور رئیس‌جمهوری سوریه شد و گفت که باید «سر افعی» را در تهران برید.
کد خبر : 278387

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روزنامه فرامنطقه‌ای رای‌الیوم، یووال اشتاینتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی تهدید کرد اگر ایران بخواهد به اسرائیل حمله کند، بشار اسد را ترور خواهند کرد.


روزنامه یدیعوت آحارونت در گزارشی نوشت: «اشتاینتز از حزب لیکود که ریاست آن را بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل برعهده دارد، مدعی شد این رژیم عبری می‌تواند حکومت دمشق را سرنگون و اسد را ترور کند و این در صورتی است که حملات ایران علیه اسرائیل از خاک سوریه انجام شود.»


وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه‌گویی‌های خود افزود:‌ «اسرائیل تاکنون وارد جنگ سوریه نشده است، ولی اگر بشار اسد به اجازه دادن خود به ایران، برای استفاده از خاک سوریه ادامه بدهد، اسرائیل می‌تواند او را بکشد و حکومتش را ساقط کند.»


این روزنامه به‌نقل از این وزیر اسرائیلی هشدار داد که اگر سوریه تبدیل به پایگاهی نظامی برای ایران با هدف حمله به اسرائیل شود، این به معنای پایان کار اسد است. همچنین او گفته است که باید «سر افعی» را در تهران برید.


مسئولان نظامی اسرائیل پیشتر تهدید کرده بودند اسد با اجازه دادن به ایران برای حمله به اسرائیل و منافع این رژیم، درواقع خود را از نقشه جهان محو می‌کند و درباره حمله ایران به اسرائیل هشدار داده بودند.


این نخستین‌بار نیست که موضوع ترور بشار اسد مطرح می‌شود. احیاط یواف، وزیر مسکن و نقشه‌برداری اسرائیل نیز پیشتر خواستار ترور اسد در دمشق شده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته