دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد کهنوج عنوان کرد:

انتشار ۳ کتاب از سوی اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در پاییز ۹۳

رئیس واحد کهنوج گفت: تالیف کتاب از سوی اعضاء هیئت علمی این واحد دانشگاهی یکی از مهم‌ترین معیارهای ارتقاء سطح علمی این واحد دانشگاهی و حرکت به سمت تولید آثار پژوهشی با کیفیت است.
کد خبر : 2777

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اصغر پوربهزادی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گامی بلند به سمت تحصیلات تکمیلی و افزایش کیفیت آموزش و پژوهش برداشته و تالیف کتاب از سوی اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی یکی از مهم‌ترین معیارهای ارتقاء سطح علمی این واحد دانشگاهی و حرکت به سمت تولید آثار پژوهشی با کیفیت است.


رئیس واحد کهنوج کتاب‌های منتشر شده سه ماهه اخیر این واحد دانشگاهی را به این شرح اعلام کرد: کتاب توصیف صحرایی سنگهای رسوبی، ترجمه دکتر عبدالله یزدی معاون پژوهش و فناوری واحد کهنوج، نوشته موریس تاکر دانشمند نامدار زمین‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه دورهام انگلستان است. این کتاب ترجمه چهارمین ویرایش آن است و در مقاطع کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد زمین‌شناسی تدریس می‌شود.


وی افزود: کتاب معادلات دیفرانسیل معمولی، نوشته دکتر نرجس مطهری و دکتر مرتضی نکویی، اعضاء هیئت علمی گروه ریاضی و مکانیک است که به ارائه متنی جامع و مختصر برای معادلات دیفرانسیل دوره‌های کاردانی و کار‌شناسی رشته‌های فنی و مهندسی پرداخته است.


پوربهزادی کتاب وجوه اشتراک و افتراق بین صعالیک عرب و عیاران پارسی، نوشته دکتر بهرام دهقان عضو هیئت علمی گروه ادبیات عرب این واحد دانشگاهی است که به مقایسه عیاران ایران و گروه مشابه در عربستان که‌‌ همان گروه صعالیک است می‌پردازد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در پایان از تالیف چند کتاب جدید دیگر خبر داد که به زودی منتشر خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته