دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1397 - 19:23
صبح امروز در بیمارستان فرهیختگان؛

هشتمین کنگره سراسری انجمن علمی سرطان زنان ایران آغاز به کار کرد

صبح امروز هشتمین کنگره سراسری انجمن علمی سرطان زنان ایران با حضور استادان برجسته ای از سراسر کشور در تالار همایش‌های بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.
کد خبر : 277326

به گزارش خبرنگار آنا، کنگره سراسری انجمن علمی سرطان زنان ایران با حضور اساتید برجسته سراسر ایران به میزبان بیمارستان فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با محوریت ارائه تازه ترین مطالب در زمینه های مختلف پیشگیری، تشخیص زودرس، درمان و عوارض سرطان های سرویکس، رحم، تخمدان، GTN و پستان آغاز به کار کرد.


بر اساس این گزارش، امروز اساتید برجسته ای از جمله دکتر هومن سلیمانی مجد و دکتر آیت اللهی تجربیات و یافته های علمی خود درباره ی بیماری و سرطانهای زنان، روشهای نوین درمان این سرطانها و ارتباط این سرطانها با سایر بیماری ها را ارائه دادند.
در ادامه این کنگره حاضران در خصوص مشکلات روش های درمانی بانوان در کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند که از جمله مهم ترین دغدغه های مورد بحث، دغدغه ی بودجه درمان و جراحی های زنان در کشور بود. سپس به چالش های تشخیصی و درمانی سرطان تخمدان اشاره شد که پزشکان متعدد کیس های خاصی را مطرح کرده و ژنوکولوژیست های دیگر به تشخیص این کیس ها می پرداختند.


در این همایش مهیج پزشکی روش های نوین درمانی سرطان های تخمدان به جای روش های جراحی بررسی و راه حل هایی برای IVF در هنگام سرطان و کیست نیز ارائه شد.


به گزارش آنا، این کنگره در دو روز آینده نیز باحضور افراد برجسته ای نظیر آنا باربارا موسیکی و سایر پزشکان برجسته ایرانی در سالن همایش های بیمارستان فرهیختگان ادامه دارد و در مراسم اختتامیه از پیشکسوتان این عرصه قدردانی خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته