دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1394 - 09:56

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی پایان‌نامه‌ها در واحد رودهن

معاون پژوهش و فناوری واحد رودهن از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی پایان‌نامه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خبر داد.
کد خبر : 27693

دکتر مالک میرهاشمی در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: به منظور مکانیزه کردن فرایند ثبت‌نام تا مرحله دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی سامانه الکترونیکی راه‌اندازی شد.


وی اظهار کرد: از این پس دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند با مراجعه به این سامانه، پایان‌نامه و رساله خود را اخذ کنند.


معاون پژوهش و فناوری واحد رودهن این سامانه را دارای ویژگی‌ها و مزایای، دسترسی دانشجو و استاد به اطلاعات مورد نیاز خود به طور آنلاین و حذف ترددهای اضافی دانشجویان و استادان به آموزش، پژوهش و امور شهریه، دسته‌بندی اطلاعات پایان‌نامه‌ها، دسترسی به اطلاعات با گزارش‌های متنوع به منظور مدیریت بهتر و کنترل عملکرد مدیران گروه‌ها، استادان و کارکنان در امور پایان‌نامه‌ها کنترل و جلوگیری موثر از مواردی که باعث نقض بخشنامه‌های پژوهشی می‌شوند مثل تکراری بودن موضوع پایان‌نامه‌ها، دانست.


میرهاشمی، کنترل گردش کار پایان‌نامه‌ها، اثرات و عملکرد دانشجویان، استادان، مدیران گروه‌ها و کارکنان و ...، کنترل مدارک و اطلاعات استادان، کنترل و مدیریت ظرفیت‌های استادان برای راهنمایی و مشاوره دانشجویان و جلوگیری از ضایع شدن حق دانشجویان در اثر پاسخدهی دیرهنگام را از دیگر ویژگی‌های این سامانه عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته