دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1397 - 16:57

دو انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

معاون آموزشی و رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران معرفی شدند.
کد خبر : 276303

به گزارش خبرنگار آنا با احکامی از سوی دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سید حمید جمال الدینی عزآبادی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و دکتر ابراهیم بلالی به عنوان سرپرست دانشکده علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب شدند.


ابطحی که بر اساس مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تشکیل دانشگاه آزاد علوم پزشکی واحد تهران و ابلاغ نمودار سازمانی مربوط این احکام را صادر کرده است، خطاب به نامبردگان ابراز امیدواری کرد تا با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی سرمایه های انسانی دانشگاه و اساتید صاحب نظر، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح، شئونات و اموال دانشگاه کنند.


وی از زحمات دکتر سید محمدمسعود شوشتریان در دوره معاونت آموزشی و دکتر حسین فهیمی در دوره ریاست دانشکده علوم و فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران قدردانی کرد.
دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در اجرای مصوبه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد و از 24 مردادماه با حضور مسئولان واحدهای پزشکی مستقر در تهران (علوم دارویی، دندانپزشکی و واحد پزشکی تهران) و با معارفه دکتر سیدعلی ابطحی تجمیع آن اجرایی و در حال حاضر با ابلاغ تشکیلات و تجمیع حسابهای مالی مراحل نهایی خود را پشت سر می گذارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته