دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با مشارکت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر؛

پروژه آسفالت دانشگاه آزاد اسلامی عجب‌شیر به پایان رسید

پروژه آسفالت محوطه واحد عجب شیر با مشارکت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر عجب‌شیر و مسئولان واحد به پایان رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر : 27560

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر در این خصوص گفت: عملیات تسطیح، زیرسازی و آسفالت سایت جدید این واحد دانشگاهی با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته و همچنین در راستای جلب مشارکت‌های عمومی، از سوی پرسنل خدوم شهرداری عجب‌شیر به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


دکتر جمال بیگی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر به برکت تلاش شبانه‌روزی تمامی حوزه‌ها و مسئولان به مرحله‌ای رسیده که باید در راستای توسعه همه‌جانبه آن در کمال آرامش، به دور از حاشیه‌سازی گام‌های عملی و جدی برداریم و این امر نیازمند تعامل بیشتر با مسئولان شهرستان، استان و مجموعه بدنه دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها میسر است که امیدواریم با کمک و همفکری بتوانیم آینده روشنی برای این واحد دانشگاهی ترسیم کنیم.


وی از پیگیری‌ها، تلاش‌ها و زحمات فرماندار شهرستان عجب‌شیر، اعضای شورای اسلامی شهر عجب‌شیر، شهردار و همچنین معاونت عمرانی شهرداری عجب‌شیر در راستای محوطه‌سازی و آسفالت محوطه این واحد قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته