دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1397 - 16:21

دیدار رئیس واحد شوشتر با فرمانده تیپ ۴۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر به همراه جمعی از مسئولان و شورای بسیج دانشجویی این دانشگاه با فرمانده تیپ ۴۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش دیدار کرد.
کد خبر : 275456

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدحسین پورمحمدی رئیس واحد شوشتر در این دیدار که جمعی از مسئولان و اعضای شورای بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی حضور داشتند با تبریک روز ارتش و اعیاد شبعانیه از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان اقتدار ملی و جهانی یاد کرد.


وی افزود: «زحمات برادران ارتشی در دوران دفاع مقدس و اکنون بر کسی پوشیده نیست و شایسته قدردانی است و امنیت همه جانبه موجود در کشور در سایه وجود نیروهای نظامی و انتظامی است.»


فرمانده تیپ ۴۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش نیز در این دیدار بیان کرد: «امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجارب ماندگار سال‌های دفاع مقدس و با به کارگیری نیروهای جوان و متخصص، پیشرفت‌های علمی چشمگیری در عرصه تولید و خودکفایی توانمندی‌های دفاعی داشته است.»


امیر سرتیپ دوم ابراهیم رضایی با اعلام آمادگی این یگان نظامی در پیشبرد اهداف واحد شوشتر در زمینه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک در راستای تعامل هرچه بیشتر با دانشگاه تفاهم نامه مشترکی تنظیم شود.


در پایان این دیدار با اهدای لوحی از سوی رئیس واحد شوشتر از زحمات فرماندهی و کارکنان تیپ ۴۵ نیروی مخصوص واکنش سریع شوشتر قدردانی شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته