دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1397 - 15:29
با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی

برگزیدگان مرحله نهایی بیست ‌و دومین جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانشجویان منتخب و جمعی از مسئولان دانشگاهی در تالار فردوسی واحد اراک تجلیل شدند.
کد خبر : 275440

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم اختتامیه جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان منتخب و دبیران شورای قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی و مسئولان دانشگاه، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در تالار فردوسی واحد اراک برگزار و از برگزیدگان مرحله نهایی تجلیل شد.



با توجه به ابلاغ آیین‌نامه جامع مسابقات و جشنواره قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، جشنواره هنر و ادبیات دینی و فرهنگی فعالیت خود را از تیر 1396 با 10رشته در بخش استادان، 24 رشته در بخش دانشجویی و 10 رشته دربخش کارکنان آغاز کرد و واحدهای دانشگاهی نیز تبلیغات و فراخوان آثار را بر اساس آیین‌نامه یاد شده اطلاع رسانی و نام‌نویسی در همه رشته‌های مربوط را انجام دادند.



تحویل آثار از 32 استان کشور طبق جدول زمانبندی ارسالی از سازمان مرکزی از تاریخ 96/4/31 الی 96/5/4 انجام شد.


در این دوره 5160 اثر در سه بخش پژوهشی، هنری و ادبی (پایان‌نامه، مقالات، نقاشی، خطاطی، عکس، شعر، داستان نویسی، تذهیب و نگار‌گری، طراحی، نرم‌افزارهای قرآنی، فیلم کوتاه و فیلم‌نامه نویسی و ...) دریافت و داوری شد.


بر‌اساس آیین‌نامه جشنواره در هر رشته به سه نفر برتر هدایای ارزنده‌ای به همراه تندیس و لوح یادبود اهدا و در مجموع از پدیدآورندگان 107 منتخب هنری برتر تجلیل شد و فهرست نفرات برتر واحدهای دانشگاهی بر‌ اساس همین نتایج از سوی کانون‌های قرآن و عترت واحدهای مرکز استان اعلام شد.


در این دوره از جشنواره، استان تهران با بیش از 900 اثر رتبه اول، استان اصفهان با بیش از 830 اثر رتبه دوم و استان مرکزی با 585 اثر رتبه سوم را کسب کردند. آثار منتخب برای بازدید در نمایشگاه جانبی در روز اختتامیه به نمایش درآمد.



انتهای پیام/

برچسب ها: تندیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته