دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست واحد میانه در گفت‌وگو با آنا خبر داد

زمین اهدایی شهرک ساحلی میانه به دانشگاه آزاد اسلامی صاحب سند رسمی می‌شود/ ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با توجه به اهدای زمین چند هکتاری شهرکت ساحلی به این دانشگاه از سوی خیران روستای میانه، از رفع مشکلات موجود و اخذ سند رسمی برای این زمین اهدایی پس از سال‌ها خبر داد.
کد خبر : 27392

دکتر علی سلمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در مورد زمین‌های اهدایی شهرک ساحلی میانه به دانشگاه آ‌زاد اسلامی اظهار کرد:‌ زمین اهدایی از سوی خیران شهرستان میانه در انتهای شهرک ولی عصر (عج) واقع شده که معروف به زمین‌های شهرک ساحلی است.


وی ادامه داد:‌ زمینی با متراژ 35195 مترمربع از بیش از 20 سال پیش یعنی 68/9/20 (ثبت شده در دفترخانه شماره 38 میانه) به دانشگاه آزاد اسلامی اهدا شد که به شکل صلح بلاعوض واگذار شده است.








سلمان‌پور: دانشگاه آزاد اسلامی استفاده‌ای از زمینهای شهرک ساحلی نکرده و در صدد است مرکز تحقیقات کشاورزی که مجوز آن را اخیرا اخذ کرده در این زمین‌ها ایجاد کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه افزود:‌ این اتفاق بین امام جمعه و نماینده وقت این شهر و خیران در آن سال توافق شده بود که به صورت قول‌نامه‌ای اهدا شد و در صدد اخذ سند رسمی آن هستیم.


سلمان‌پور با توجه به اسامی هبه‌کنندگان این زمین‌ها گفت:‌ اهالی روستای گلنگدر از هبه‌کنندگان هستند که محمد ولی، کمال، انصافعلی، براتعلی و صدیقه، همگی با نام خانوادگی انگوتی و مروتعلی و خلیل مسلمیان خیران اهداکننده این زمین‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شوند.


وی با توجه به تیم تحقیقاتی که برای جمع‌آوری اسناد زمین‌های شهرک ساحلی تشکیل شده است، ادامه داد:‌ برای اینکه سند رسمی با نام این زمین‌ها گرفته شود و از قولنامه به سند رسمی برگردد، تیمی با عنوان املاک دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است که این تیم در حال تحقیق هستند و برای اخذ سند مالکیت از انتهای سال 1393 کار خود را آغاز کردند و همچنان در حال انجام تحقیق هستند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استفاده‌ای از زمین‌های شهرک ساحلی نکرده و در صدد است مرکز تحقیقات کشاورزی که مجوز آن را اخیرا اخذ کرده است در این زمین‌ها ایجاد کند.


سلمانپور در مورد مشخصات زمین‌های سایت شماره 2 واحد میانه (مجتمع دانشگاهی) که خریداری شده است، اظهار کرد:‌ متراژ زمین خریداری شده بر اساس قولنامه‌ها 343189 مترمربع است و متراژ زمین‌های سنددارشده 28559 متر مربع در دو سند است.نخستین سند به مساحت 12122 متر مربع در مورخه 80/10/3 و سند به مساحت 271727 مترمربع در مورخه 92/11/9 مجوز گرفتند و برای بقیه زمین‌های مستندنشده اقدامات اولیه از ابتدای سال 1394 انجام گرفته است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اسامی فروشندگان زمین‌های این مجتمع دانشگاهی را معصوم انگوتی، ابراهیم آرام‌فر، التفات انگوتی، زیداله امیدی، حاج کمال زمانی، خدیجه مختاری، غلامحسین خدابنده، تقی میرزامحمدی، یقین علی ایدری، مطلب و هوشنگ حبیبی مهر، حاج سعید انگوتی، وراث مرحوم قربان ایدری، حاج مکائیل قره داغی و حسن انگوتی نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته