دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1397 - 16:08

روز به‌یادماندنی دانش‌آموزان دلیجانی در دانشگاه آزاد اسلامی نراق

دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه بنت الهدی دلیجان از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دیدن کردند.
کد خبر : 273557

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در ادامه برگزاری بازدیدهای دانش‌آموزی از امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی نراق، دانش آموزان سال آخری دبیرستان دخترانه بنت الهدی شهرستان دلیجان از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این واحد دانشگاهی بازدید کردند و با اساتید و کارشناسان فنی و مهندسی، پرستاری و حقوق، صنایع به گفت‌وگو پرداختند.


دکتر سید مهدی جلالی مدیر گروه حقوق واحد نراق درباره رشته حقوق، عابد عسکری عضو هیات علمی رشته پرستاری درباره رشته پرستاری، اعظم پرویز مدیر پژوهش و فناوری واحد نراق درباره مسائل پژوهشی و فناوری، کتابخانه ها و ظرفیت های پژوهشی، مهندس هادی رضا پکوک درباره آزمایشگاه های مهندسی برق و الکترونیک و مکانیک و دستگاه های نانوتکنولوژی، مهندس اصغر عباسیان درباره کارگاه های ریخته گری، تراشکاری و برق توضیحات علمی و فنی را ارائه کردند.


آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به شما دانش آموزان می دهد تا متناسب با استعداد، توانایی، رغبت، هوش و علائق خود نسبت به انتخاب رشته تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقه افراد می شود؛ اقدام کنند.


در این بازدید دانش آموزان، علاوه بر آشنایی با برخی امکانات و توانمندی‌های کارگاهی و آزمایشگاهی و کتابخانه‌ با برخی مفاهیم علمی و پژوهشی هم آشنا شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته