دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1397 - 09:54
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد؛

رفع دغدغه‌ مرزنشینان با اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه 50 درصد زندانیان سازمان تعزیرات در سال96 مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند، بر رفع دغدغه‌های مرزنشینان با اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.
کد خبر : 273370

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تعزیرات حکومتی، جمعی از اعضای فراکسیون مرزنشینان در دیدار با معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به بیان دغدغه‌های مردم مرز نشین و خلا‌های موجود در این منطقه پرداختند زیرا برخی از این دغدغه‌ها موجب آسیب پذیری و افزایش انجام قاچاق می‌شود.


جمال انصاری، رئیس سازمان تعزیرات در این دیدار ضمن تاکید بر این مطلب که دغدغه مردم مرزنشین باید در برنامه ریزی‌های سازمان تعزیرات مورد توجه قرار گیرد، اظهارکرد: اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با هماهنگی و همکاری کمیسیون‌های اقتصادی و قضائی مجلس شورای اسلامی در حال انجام است که می‌تواند بخش زیادی از دغدغه‌های هموطنان مرزنشین را محقق کند.


انصاری همچنین با اشاره به لزوم برخورد با قاچاق در سطح کلان مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، افزود: هدف اصلی، پیشگیری از انجام تخلفات به ویژه قاچاق است و رویکرد اصلی در برخورد با قاچاق نیز برخورد با قاچاق در سطح کلان بوده و تا جایی که قانون این اجازه را به ما بدهد از آسیب به مردم محروم در صدور احکام جلوگیری می‌کنیم.


وی تصریح کرد: براساس آمار‌ها ۵۰ درصد از مشمولان عفو مقام معظم رهبری در سال گذشته زندانیان سازمان تعزیرات بوده که این آمار نشان از نگاه همراه با رافت و عطوفت این سازمان در ارتباط با مردم دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته