دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1397 - 12:25
بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد:

تجاوز به سوریه اقدامی غیر منطقی، توطئه‌آمیز و جنایتکارانه است

تجاوز آمریکا و متحدانش به سوریه به بهانه استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی اقدامی غیر منطقی، توطئه‌آمیز و جنایتکارانه است.
کد خبر : 273102

به گزارش آنا، در بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در محکومیت تجاوز اخیر آمریکا و متحدانش به خاک سوریه آمده است: تجاوز نظامی اخیر آمریکا به سوریه در شرایطی است که این کشور چند روز قبل مانع محکومیت رژیم صهیونیستی که طی هفته های اخیر هزاران تن از مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشید، شد. از سوی دیگر کودکان یمن نیز زیر حملات ددمنشانه آل سعود و با پشتیبانی تسلیحاتی استکبار و طراحی نظامی آنان در بدترین شرایط انسانی قرار گرفته‌اند، ضمن عدم محکومیت این جنایات برایشان کف زده و هورا می کشند.


اما به بهانه های واهی که هیچگونه سندی نتوانسته اند تاکنون ارائه دهند و در زمانی که گروه حقیقت یاب سازمان ملل برای تحقیق به سوریه اعزام شده اند آمریکا و متحدانش به این کشور حمله نظامی کرده اند و برخی از دولتمردان فاسد و وابسته منطقه که کشورشان را جولانگاه آمریکای جنایتکار کرده اند مشوق آنان شده اند، از این خیانتکاران احساس ننگ و عار داریم.


بی شک تجاوز آمریکا و متحدانش به سوریه، به بهانه استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی دمشق، بدون وجود هر گونه سند و مدرک اثبات شده ای و قبل از اعلام نظر نهایی سازمان منع تولید و گسترش سلاح های شیمیایی که خود را در جایگاه قاضی و پلیس قرار داده اند یک اقدام غیر منطقی، توطئه آمیز و جنایتکارانه است.


ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد ضمن محکومیت و اعلام انزجار از این حرکت جنایتکارانه از حکام منطقه جداً می خواهیم تا به خود آیند و ثروت و عزت مردم مسلمان منطقه را به تاراج نگذارند در غیر اینصورت توسط ملت هایشان به زباله دان تاریخ انداخته خواهند شد.


مردم غیور و جوانان برومند سوریه همانگونه که در جریان تجاوز داعش غیرت و رشادت خویش را به نمایش گذاشته‌اند، بدانند که مقاومت آنان در مقابل استکبار مایه عزت و مباهات جهان اسلام است و ایران اسلامی شانه به شانه آنان در تقابل با استکبار تا آخرین مرحله خواهد ایستاد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته