دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1397 - 11:19

برگزاری کارگاه آشنایی با مفاهیم شبه اطلاعات و ضد اطلاعات در واحد اصفهان

کارگاه سواد رسانه ای، شناسایی و رویارویی با شبه اطلاعات و ضد اطلاعات به همت کانون‌های فرهنگی و اجتماعی سرو امید و گفتمان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) در محل سالن آمفی تئاتر شهید مطهری (ره) برگزار شد.
کد خبر : 272758

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان؛ به همت کانون های سرو امید و گفتمان دانشجویی واحد اصفهان(خوراسگان) کارگاه سواد رسانه ای، شناسایی و رویارویی با شبه اطلاعات و ضد اطلاعات21 فروردین برگزار شد و دانشجویان و کارکنان فعال فرهنگی با کلیات سواد رسانه‌ای، دسته بندی اخبار و اطلاعات و نیز روش‌های شناسایی شبه اطلاعات و ضداطلاعات به طور تخصصی آشنا شدند.


محمد جواد فرهنگ مدرس کارگاه در بخش اول کارگاه که با استقبال پرشور دانشجویان واحد اصفهان برگزار شد به تشریح مفاهیم پایه سواد رسانه ای از جمله تحلیل رسانه، ما و رسانه، تاثیر زمان در انتقال اخبار در جهان امروز و... پرداخت.


در بخش پایانی کارگاه نیز با ورود به حوزه تقسیم بندی انواع داده‌ها ادامه یافت و با تشریح تکنیک‌ها شبه اطلاعات و ضد اطلاعات و انواع عملیات رسانه ای مربوطه به پایان رسید.




در حاشیه این کارگاه از زحمات و تلاش‌های مستمر مهرزاد سلیمی دبیر کل پیشین کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان(خوراسگان) از سوی دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه قدردانی شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب