دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اطعام 800 نیازمند از سوی کارکنان خیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد + تصاویر

در ماه مبارک رمضان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد حال و هوای معنوی دیگری به خود گرفته است.
کد خبر : 27168

از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه توسط دانشجویان، کارکنان و عموم مردم در ساعات بعد از افطار تا قرائت ادعیه و قرآن کارکنان... و اکنون در هفته پربرکت اطعام و اکرام و به منظور حمایت از نیازمندان و اقشار محروم اطعام 800 نفر از نیازمندان توسط تعدادی از کارکنان خیر دانشگاه.


ناصر یعقوبی اول از کارکنان واحد گناباد به آنا می‌گوید: این سنت حسنه چندین سال است که به همت کارکنان خیر واحد و بویژه همکارمان خانم صنیعی در جریان است و امسال هم به همت تعدادی از همکاران خیر و بویژه برخی از کارکنان حوزه معاونت دانشجوئی مبالغی جمع شد که تماما" صرف تهیه و طبخ 800 پرس غذا شد که این غذای گرم بسته‌بندی و با همکاری کمیته امداد شهرستان انشاء الله تا قبل از اذان مغرب و افطار به نیازمندان واقعی خواهد رسید.



یعقوبی افزود: غذا در سلف سرویس دانشگاه طبخ شده است لیکن به واسطه نذر خیرین، هزینه استفاده از امکانات سلف سرویس دانشگاه پرداخت شده است و حتی ساعات کاری برخی از پرسنل که در اینجا خدمت می‌کنند، به شکلی تنظیم شده است که با ساعات کاری آنان تداخل نداشته باشد.


آریان نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گناباد هم که به همراه تعدادی از همکاران خود و تنی چند از خیرین شهرستان در محل سلف سرویس دانشگاه حضور یافته بود، به خبرنگار آنا گفت: در ماه مبارک رمضان امسال با مشارکت خیرین، تعداد ده هزار نفر از خانواده های تحت پوشش و نیازمند غیر پوشش به سه صورت افطارگشایی می شوند. بسته بندی غذا و توزیع آن درب منازل، به صورت سفره که دسته جمعی اطعام می شوند و بخشی نیز به صورت سبد کالا توزیع می‌شود.



آریان نژاد در ارتباط با اطعام نیازمندان توسط کارکنان خیر دانشگاه آزاد اسلامی گناباد، با قدردانی و تشکر از مسئولان و کارکنان خیر دانشگاه، خیرات کارکنان دانشگاه، در 19 روستا توزیع خواهد شد که در سه روستا به صورت دسته جمعی سفره پهن می شود، 5 روستا غذای گرم توزیع می شود و مابقی به درب منازل برده خواهد شد. وی خاطرنشان ساخت: این کار زیبا و خداپسندانه توسط فرماندار گناباد و تعدادی از مسولین شهرستان نظاره می شود.


مهدی مرادی از کارکنان واحد گناباد هم که به همراه عوامل توزیع غذا به روستاها خواهد رفت از لحظه شماری که داشته است تا در این عمل خداپسندانه شرکت نماید می گوید. وی که در سنوات گذشته هم جهت توزیع غذا به مناطق محروم رفته است از مشاهدات خود می گوید و اینکه هستند افرادی که شاید در چندین نوبت، از یک وعده غذای گرم نیز استفاده نکرده اند.


نزهت صنیعی که همه او را بانی این سنت حسنه می دانند فقط گفت: دعا کنید تا خداوند به همه ما توفیق دهد تا در سال های بعد هم بتوانیم به همنوعانمان خدمت کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته