دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص روز جهانی قدس

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر و مردم را به حضور پرشور و مشارکت حداکثری در راهپیمایی دعوت کرد.
کد خبر : 27166

به گزارش خبرنگار آنا در این بیانیه آمده است: دگر بار همزمان با ماه پرخیر و برکت رمضان، ندای حق‌طلبانه و مظلومانه و فریاد استغاثه و کمک ملت‌های زجرکشیده کشورهای اسلامی از سوریه، فلسطین، عراق و یمن رساتر از گذشته به گوش می‌رسد.


هر سال در ماه مبارک رمضان، کشور عزیزمان ایران اسلامی به همراه ملت‌های مسلمان جهان، روز جهانی قدس را با شکوه عظیمی برگزار می‌کنند، ولی جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و روزه دار فلسطین از یک سو و سیاستهای تفرقه‌ای و خباثت انگیز استکبار جهانی در بلاد جهان اسلام به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی از سوی دیگر موجب شده است که امسال روز قدس حساس تر از گذشته شود.


حضور آگاهانه و عظیم شما ملت بزرگ در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پوزه مستکبران و خناسان دوران را به زمین خواهد زد و ملتهای جهان را در خلق چنین حماسه ای مبهوت خواهد کرد.


مشارکت حداکثری شما ملت شریف و با بصیرت یک دژ محکم و سنگر عظیمی را در برابر هجمه های سیاسی، تبلیغاتی و نظامی دشمنان و بدخواهان قدس شریف ایجاد می کند.


روز جمعه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز همدوش و همراه با شما ملت عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور و باصلابت خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب