دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار نوروزی تشریح شد؛

اولویت‌های کاری واحد دزفول در سال 97

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، توجه به کیفیت آموزش، توسعه کیفی فعالیت های پژوهشی و تقاضا محور، تمرکز در بخش اقتصاد دانش بنیان و کاربردی کردن پایان نامه های تحصیلات تکمیلی در راستای حل مشکلات جامعه و صنعت را اولویت‌های کاری این واحد دانشگاهی عنوان کرد.
کد خبر : 271464

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی افروس در دیدار نوروزی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه از دیگر برنامه های خود به طرح های فرهنگی ماندگار و توجه به برنامه های فرهنگی و فوق برنامه در واحد دزفول اشاره کرد.



افروس با اظهار این موضوع که رشته های حوزه علوم انسانی نیز می تواند درآمدزا باشد، به رشته های روانشناسی، حقوق و حسابداری اشاره کرد و گفت: با راه اندازی مراکز مشاوره، کلینیک روانشناسی، مرکز مشاوره حقوقی و ایجاد موسسه حسابرسی ضمن اینکه می توان به جامعه خدمت نمود، در کنار آن منابع درآمدی پایداری برای دانشگاه ایجاد کرد.


رئیس واحد دزفول ابراز امیدواری کرد که با همدلی، هم افزایی و استفاده از خرد جمعی و با توجه به سرمایه های انسانی دانشگاه و زیرساختهای آزمایشگاهی، تحقیقاتی، تجهیزاتی موجود در سطح واحد، بتوان شاهد درخشش بیش از پیش واحد دزفول در سطح منطقه و کشور باشیم.


وی با تبریک سال جدید با اشاره به آیه 9 سوره فاطر و زمان رویش و تجدید حیات دوباره زمین، ابراز امیدواری کرد در سال جدید فعالیتهای دانشگاه در راستای خدمت رسانی به مردم و جامعه دانشگاهی با نیرویی مضاعف توسط کارکنان و مسئولان واحد صورت پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته