دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرشاد اکتسابی مستندی از زندگی پس از طلاق می‌سازد

فرشاد اکتسابی در جدیدترین فعالیت خود مستندی درباره زندگی بعد از طلاق زن‌ها می‌سازد.
کد خبر : 269771

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری آنا، فرشاد اکتسابی مستند ساز درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: ساخت مستند بلندی درباره زن‌ها را در دستور کار دارم که چالش‌ها و اتفاقات پس از طلاق را نشان می‌دهم.


وی افزود: برخی از این چالش‌ها درونی است و به روحیات، حس ها و درونیات آنها ربط دارد اما در ادامه پرداختن به چالش‌های بیرونی خواهد بود که به مسائل و درگیری‌هایشان با خانواده، جامعه، اطرافیان و حضانت بچه مربوط می‌شود.


اکتسابی عنوان کرد: این مستند کاملا کارشناسی شده هم مشکلات را نشان می‌دهد و هم راهکار ارائه خواهد داد.


این مستندساز تصریح کرد: این مستند که نام آن را هنوز مشخص نکردیم بیش از 60 دقیقه خواهد بود و کاملا بصورت مستقل ساخته می شود و همکاران ما در ساخت آن کاملا دوستانه همکاری می‌کنند.


این کارگردان اظهار داشت: این فیلم براساس یک راوی پیش می‌رود و این راوی در حقیقت زنی مطلقه‌ای است که خودش درگیر مشکلات شده و قصه از جایی شروع می‌شود که زمان ثبت امضای طلاق او در محضر است.


اکتسابی گفت: فیلمنامه این فیلم با همکاری دکتر فرزانه احمدی در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد و پس از اتمام این مرحله توسط هستی جعفری نگارش می شود. علاوه بر تهیه کنندگی مشترک با مهراد امین،کارگردانی این مستند بر عهده خودم است.


گفتنی است؛ تصویربردار:مهراد امین، تدوین:فرشاد اکتسابی، دستیار تصویربردار:یاسر زمانی، صدابردار:حامد حسین زاده و دستیار تدوین: ایمان اکتسابی از دیگر عوامل سازنده این مستند هستند.


منبع: باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام/

برچسب ها: ساخت مستند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته