دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1394 - 14:44
در پنجمین جلسه کمیته اقتصاد دانش‌بنیان مطرح شد

پروژه تولید قرص زینک گلوکنات واحد علوم دارویی در انتظار مجوز هیات امنا

به منظور استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در واحد علوم دارویی بعد از تشکیل چندین جلسه، اعضای هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان مستقر در واحد علوم دارویی معرفی شدند.
کد خبر : 26941

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پنجمین جلسه کمیته اقتصاد دانش‌بنیان با حضور دکتر سید مهدی رضایت رئیس واحد، دبیر و اعضای کمیته اقتصاد دانش‌بنیان و تعدادی از استادان هیئت علمی و اعضای هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان واحد علوم دارویی تشکیل شد.


این جلسه با هدف ایجاد به کارگیری هر چه بیشتر توانایی‌های واحد علوم دارویی و اعضای هیئت علمی به منظور تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی، ترغیب هیئت علمی برای فعالیت‌های بیشتر در حوزه کسب و کار اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد درآمدهای غیر شهریه‌ای واحد تشکیل شد.


در ابتدای جلسه دکتر مهناز قمی، دبیر کمیته اقتصاد دانش‌بنیان واحد علوم دارویی، توضیحاتی درباره مصوبات و اقدامات در دست انجام واحد ارائه کرد.


در پایان این جلسه در مورد پروژه تولید قرص زینک گلوکنات و همچنین تعدادی دیگر از پروژه‌های محصول محور که مراحل بررسی آنها صورت گرفته شده بود نیز تصمیمات لازم اتخاذ و مقرر شد تا با اخذ مجوز از دبیرخانه هیات امنا نسبت به ثبت شرکت دانش‌بنیان اقدام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته