دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز اجرای «سعادت لرزان مردمان تیره روز» از 28 تیر در تئاتر باران

پیش فروش نمایش«سعادت لرزان مردمان تیره روز» نوشته علیرضا نادری و با کارگردانی محسن علیخانی از 18تیرماه آغاز می‌شود و این نمایش که نخستین تولید کمپانی تئاتر باران است، از 28 تیر در تئاتر باران روی صحنه می رود.
کد خبر : 26939

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی، در این اثر نمایشی که از روز یکشنبه 28 تیر ماه در تئاتر باران اجرای خود را آغاز می‌کند، فهیمه امن زاده، پونه عبدالکریم زاده، فرزین صابونی، مریم باقری، ستاره اسکندری، مهدی سلطانی سروستانی و شهرام حقیقت دوست ایفای نقش می‌کنند.


این نمایش در نوزدهمین جشنواره تئاتر فجر در ۹ بخش نامزد دریافت جایزه شد که در نهایت جایزه اول نمایشنامه‌نویسی برای علیرضا نادری، جایزه اول کارگردانی برای محسن علیخانی، جایزه اول بازیگری زن برای ستاره اسکندری، جایزه دوم بازیگری مرد برای مهدی سلطانی و احمد مهرانفر و جایزه دوم طراحی صحنه برای منوچهر شجاع را دریافت کرد.


سایر عوامل این نمایش عبارتند از؛ طراح صحنه و نور: منوچهر شجاع، طراح لباس: ستاره اسکندری، طراح گریم: سارا اسکندری، آهنگساز: امیر رجبی، طراح پوستر و بروشور: پیام صیادی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمد گودرزیانی، منشی و مدیر صحنه: روژین صدر زاده، مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی، عکاس: مهدی آشنا، دستیاران طراح صحنه : هادی بادپا ، سعید زارع


علاقه‌مندان برای تهیه و یا رزرو بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به آدرسwwwtik8.com مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته