دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1394 - 10:26

رؤسای چهار شورای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی انتخاب شدند

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از فعال شدن شورای فرهنگی، دانشجویی و ورزشی و شورای برنامه‌ریزی و فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان این استان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 26822

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در راستای اجرای طرح تجمیع 2 و ایجاد ساختار استانی دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای چهار شورای تخصصی اداری و مالی، آموزش و تحصیلات تکمیلی، پژوهش و فناوری و عمرانی در استان مرکزی انتخاب شدند.


جلسه برگزاری انتخابات شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور دکتر علیرضا نظام‌آبادی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، بهروز بهرامسری رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان مرکزی و همه روسای واحدها و مراکز دانشگاهی و سمای استان در سالن جلسات دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد.


بهرامسری درباره دستور کار جلسه توضیحات لازم را ارائه داد و به تشریح اهداف جلسه پرداخت و ابراز امیدواری کرد با دقت نظر در بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان مرکزی بتوان موفق‌تر از پیش امور محوله را مدیریت کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم بر برگزاری مرتب و منظم جلسات شورای استانی تأکید و درباره وضعیت کلی شوراهای اداری و مالی، پژوهش و فناوری، آموزش و تحصیلات تکمیلی و هم‌چنین عمرانی توضیحاتی ارائه کرد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی درباره شورای زنان فرهیخته استان اظهار کرد: براساس بخشنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اسامی 3 نفر از افراد واجد شرایط به سازمان مرکزی برای تصمیم‌گیری اعلام شده است.


نظام‌آبادی همچنین از فعال شدن شورای فرهنگی، دانشجویی و ورزشی و شورای برنامه‌ریزی و فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان در آینده نزدیک خبر داد و از رؤسای شوراها خواست تا در جلسات شوراهای مذکور به طور منظم و براساس بخشنامه‌های مربوطه حضور فعال داشته باشند و در مسیر افزایش بازدهی امور اقدام کنند.


در ادامه این جلسه انتخابات روسای چهار شورای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد و در پایان رای‌گیری ذبیح پیرانی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد اراک به عنوان رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، محمدعلی کرامتی معاون اداری و مالی واحد اراک به عنوان رئیس شورای اداری و مالی، علی نیازی معاون پژوهش و فن‌آوری واحد اراک به عنوان رئیس شورای پژوهش و فناوری و مجید گندمکار رئیس واحد ساوه به عنوان رئیس شورای عمرانی استان با اکثریت آرا انتخاب شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته